Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Car Wars i Skåne

Startat av A F, 11 mars 2007 kl. 10:20:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

A F

Senaste nytt från Hells Angels arsenaler.

Inte ens Elias Nordling är så tungt beväpnad. Kan nu någon bara förklara för mig vad i hela kosmos den genomsnittlige knutten tror att han ska ha en pvpjäs till. Den behöver ju lavett. :up:

Doomfarer

Skulle väl användas till att råna värdetransportbilar. Vem säger att de inte hade en lavett också fast den inte syns på bilden?

Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

Doomfarer

Polisen längst till vänster liknar en av mina gamla klasskompisar som jag vet jobbar som piképolis i Malmö, så får väl ringa och fråga om de hade en lavett. ;)
Paul H

Are you working dear
I lie and play on

A F

Citat från: "Doomfarer"Skulle väl användas till att råna värdetransportbilar.

Det vill säga att man skjuter ett tre centimeters hål i plåten och hoppas att övertrycket inne i bilen dels öppnar dörrarna och dels inte kremerar/kollorerar alla stålar. 8) Helt vettig plan tycker jag. Sen kan man ju säkert maska pläsen till ett grönssaksstånd och gömma på Möllevångstorget.

BigPapaBear

Citat från: "Anders Fager"Det vill säga att man skjuter ett tre centimeters hål i plåten och hoppas att övertrycket inne i bilen dels öppnar dörrarna och dels inte kremerar/kollorerar alla stålar. 8) Helt vettig plan tycker jag. Sen kan man ju säkert maska pläsen till ett grönssaksstånd och gömma på Möllevångstorget.

Di tänker inte nödvändigtvis lika långt, utan resonerar nog mer åt "höh-höh, stor pang-pang"-hållet.  :?
En mycket bitter liten man.

A F

Citat från: "BigPapaBear"Di tänker inte nödvändigtvis lika långt, utan resonerar nog mer åt "höh-höh, stor pang-pang"-hållet.  :?

Jo, men skiten måste gå att bära om den ska ha nån impokraft. Vem fan kommer in på SpyBar bara för att han viskar till Fadde att han har en PvPj hemma i garaget?