Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

IMPORT TILL LINKÖPING

Startat av A F, 16 april 2007 kl. 10:15:39

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

A F

Tänkte ta in en låda spel till LinCon. (Alltså i Valborg.) Titta in hos www.ugg.de och kolla runt. Mejla sen mig på mailto:info@gottick.com">info@gottick.com Beställning äro bindande. Priset blir ordinarie pris + 10% (euron är dyr i år & jag kan inte slarva med moms i år). Spelen levereras antingen från Stockholm eller Linköping.

sfclinken

Citat från: "Anders Fager"Tänkte ta in en låda spel till LinCon. (Alltså i Valborg.) Titta in hos www.ugg.de och kolla runt. Mejla sen mig på mailto:info@gottick.com">info@gottick.com Beställning äro bindande. Priset blir ordinarie pris + 10% (euron är dyr i år & jag kan inte slarva med moms i år). Spelen levereras antingen från Stockholm eller Linköping.

1: The Killing Ground
2: SCS Afrika

(Fast det visste du redan)
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

A F

Citat från: "sfclinken"(Fast det visste du redan)

Jupp :up:

Lord W

Priset på War in the Pacific är ju överkomligt, även med 10% pålägg.  :twisted:

"Retail Price:
0,00 €"

A F

Citat från: "Lord W"Priset på War in the Pacific är ju överkomligt, även med 10% pålägg.  :twisted:

"Retail Price:
0,00 €"

Intessant. Ska jag kolla vad han vill ha egentligen?

Lord W

Citat från: "Anders Fager"
Citat från: "Lord W"Priset på War in the Pacific är ju överkomligt, även med 10% pålägg.  :twisted:

"Retail Price:
0,00 €"

Intessant. Ska jag kolla vad han vill ha egentligen?

Njae, jag antar att det är €200++, och det känns lite saftigt än så länge i och med att jag inte riktigt är helt säker på om det här är "min grej". Jag får fortsätta drömma :)  (Fast å andra sidan, om det kostar i närheten av detta kanske jag kan övertalas...)

Doomfarer

Citat från: "Lord W"Njae, jag antar att det är €200++...

Kollade på BGG, där finns det till salu för €325.  :shock:
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

A F

Citat från: "Doomfarer"Kollade på BGG, där finns det till salu för €325.  :shock:

Argh...  :shock:

Tricket kan ju vara att hitta nått mindre spel med mostersmak. Om nån fattar vad jag menar.

silversixx

Jag vill ha två stycken Counter Holders Anders! Även om jag pm:at om det så tänkte jag att det kan vara bra att du hade allt på samma ställe.

A F

OK. Sista chansen. Skickar ordern i morgon.

:up:  :up:  :up: