Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

The Big Push (från ATO)

Startat av dagon, 27 juni 2007 kl. 17:04:48

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

dagon

Skönt att se att forumet är uppe och rockar igen!

Jag har ett par frågor om spelet The Big Push. Är det någon här som har spelat det? Är det värt att inhandla och spela?

Funderar på att haka på herr Fagers nästa beställning från utlandet och ta hem det om nu vitsorden för spelet blir goda av er medforumiter.
För Kung och Fostervatten

pelle

Jag har det, men har inte spelat det.

Det skrevs en del (dåligt) om det i en gammal tråd om ATO.

Strv102r

Efter att ha läst den recension som jag länkar till nedan tyckta jag att en Ebay kopia var värd försöket. Har inte spelat det än

http://www.wargamer.com/reviews/the_big ... efault.asp
Ola Palmquist. Spelar nu:  Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; därefter The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie och GMTs The Hunters.

Elias Nordling

Vi talar om ett spel där utvecklaren lyckats föra spelet genom produktion utan att märka att han missförstått centrala koncept i reglerna. Mycket krattiga regler som på allvar sänker förtroendet för att de som gjort spelet innerst inne vet vad de håller på med. För övrigt blåste jag löjligt lätt genom fronten när jag spelade det. IO övrigt, se min kommentar undet Against The Odds.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

jerry

Köpte spelet för ett par år sedan, verkade häftigt men besvikelsen blev stor spelade visserligen bara solo en gång, sen åkte det ner i en låda som jag inte öppnat igen.

Alltså, jag tycker inte det är värt pengarna.

jerry
Nu spelas third World war (gamla utgåvan)samt red barricades i vår lokal, förbereder tvåmanna wif

dagon

Lite blandad feeling alltså, men mestadels  :down: känns det som.

Fan också att spelet ska vara kasst, det ser ju så bra ut! Det är visst ett spel på gång i samma "serie", VERDUN: A GENERATION LOST.

Har svårt att bestämma mig om jag ska köpa eller inte köpa... :insecure:
För Kung och Fostervatten

Holmgren

Citat från: "pelle"Det skrevs en del (dåligt) om det i en gammal tråd om ATO.
Citat från: "Elias Nordling"IO övrigt, se min kommentar undet Against The Odds.
Elias genomgång av ATOs produkter är synnerligen läsvärd och återfinns här.
Det var inte bättre förr, det är nu det är sämre!