Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Friendly Fire-bilder

Startat av Mattias Rönnblom, 10 september 2007 kl. 22:30:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Mattias Rönnblom

Lite bilder från Friendly Fire 2007. Mest från ASL-turneringen, men lite annat också.
http://www.friendlyfire.se/gallery/2007/

tinG

Vi var också med...

Fredagens OCS-träningsläger.

Tre nöjda spelare efter första rundan. Från vänster: Jacob, Anders och Johan.

Runda ett dokumenterades...

Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

BigPapaBear

Trevliga bilder. Man längtar till nästa år!  :up:
En mycket bitter liten man.

Andreas Lundin

Föbannat trevliga bilder!  :up: Hur blir de så .. ehh... "bruna" i tonen?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Vvornth

För att vi spelar Nazisternas sida med inlevelse? ;)
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

tinG

Citat från: "Andreas Lundin"Föbannat trevliga bilder!  :up: Hur blir de så .. ehh... "bruna" i tonen?
Förbannat snyggt djupförsvar också!

Ingen förklaring till det 'bruna', kanske är det den ryska björnen som skuggar...

Jonas
-- Napoleon Bonaparte

Kristian

Inget blodbad vid Vyasma den här gången?

tinG

Citat från: "Kristian"Inget blodbad vid Vyasma den här gången?

Nä, jag fattar inte var du fick alla trupperna ifrån den gången! Måste ha järnvägat dit trupp från överallt!

Tyskarna valde att göra en minimal ficka på Smolensk-Vyasmavägen. Så det dök någon motståndare... Jo runda två kom SS-divisionen upp söder om Vyasma och den skickade jag 1.GdDiv (m) mot. Båda fick en blodig näsa.  :wink:

Jonas
-- Napoleon Bonaparte

Tommy Röhs

Citat från: "Andreas Lundin"Hur blir de så .. ehh... "bruna" i tonen?

Beror antagligen på att belysningen i rummet har ett färgspektra som
ger mer orange ljus. Om man tittar på bilden som har ett fönster i bakgrunden, så ser det mera "normalt" ut.

Färgstick i digitalbilder korrigerar man ganska lätt med hjälp av program som tex photoshop.

pelle

Andreas Lundin

:o Någon som lade märke till att de taktiska mackorna låg i ett hexagon-mönster!  :shock:  Jag märkte det inte på FF, utan just nu när jag såg fotot. Häftigaste bilden av dom alla! :)  Snacka om att jag fattar långsamt... :oops:
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

pelle

Haha. Det var bara sista morgonen, eftersom jag märkte att mackorna var hexagonformade och inte kunde låta bli. Det var nog ingen alls som tänkte på det och ett par minuter senare var alla uppätna.

BigPapaBear

Citat från: "pelle"Haha. Det var bara sista morgonen, eftersom jag märkte att mackorna var hexagonformade och inte kunde låta bli. Det var nog ingen alls som tänkte på det och ett par minuter senare var alla uppätna.

Otroligt hardcore!  :ultra:

Sköna bilder. Tack för Mighty Endeavor-partiet. Vill du ha revansch nästa år är det bara skrika till.  :up:
En mycket bitter liten man.