Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Lagerrensning hos Amelias Spelhörna - allt skall bort!

Startat av ameliasspelhörna, 1 juli 2007 kl. 22:20:34

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

ameliasspelhörna

Efter mycket funderande och övervägande har jag nått slutsatsen att jag tyvärr på grund av diverse orsaker måste stänga butiken och avsluta verksamheten.  Därför skall lagret rensas - allt skall bort!  

Jag sänker priserna på alla mina varor - surfa in på http://www.ameliasspel.se/ och se om där finns något du vill ha.  I och med situationen är det först till kvarn som gäller; när något väl är sålt är det borta.

Jag kommer även att ha många erbjudanden under de kommande veckorna, så håll ögonen öppna och besök regelbundet min sida och se om jag har ett bra erbjudande på något som du vill ha.

Allt skall bort - sista datumet som vi kommer att ta emot beställningar på blir 22:a juli.

/Amelia

Vvornth

Jag sänker priserna på alla mina varor - surfa in på http://www.ameliasspel.se/ och se om där finns något du vill ha. I och med situationen är det först till kvarn som gäller; när något väl är sålt är det borta.

Hur ska man tolka detta? Att det är budgivning som gäller? De priserna jag ser på diverse krigsspel verkar inte vara sänkta.

Förövrigt jättetråkigt att en aktör försvinner ur branschen!
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

BernadotteOnline

Citat från: "ameliasspelhörna"Efter mycket funderande och övervägande har jag nått slutsatsen att jag tyvärr på grund av diverse orsaker måste stänga butiken och avsluta verksamheten.

/Amelia

Tråkigt att höra!    :o  :(  :shock:
Skall göra vad möjligt för att omsätta lagret!

ameliasspelhörna

Citat från: "Vvornth"Hur ska man tolka detta? Att det är budgivning som gäller? De priserna jag ser på diverse krigsspel verkar inte vara sänkta.

Jag har nu sänkt priserna på alla mina krigsspel.

/A