Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Vilket är det bästa SCS-spelet?

Startat av BigPapaBear, 20 juli 2007 kl. 14:21:46

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Vilket är det bästa SCS-spelet?

Fallschirmjager
0 (0%)
Stalingrad Pocket II
0 (0%)
Yom Kippur
3 (27.3%)
Gazala
0 (0%)
Drive on Paris
0 (0%)
Operation Michael
0 (0%)
The Mighty Endeavor
5 (45.5%)
Afrika
3 (27.3%)
Guadalajara
0 (0%)
Ardennes
0 (0%)

Antal personer som röstat: 11

Omröstningen har avslutats: 20 juli 2007 kl. 14:21:46

BigPapaBear

Vilket är det bästa spelet i The Gamers' Standard Combat Series? Kommentera gärna.
En mycket bitter liten man.

Andreas Lundin

Jag har bara testat Ardennerna och måste säga att det spelet tråkade ut mig. främst för att det var samma sak varje runda på något sätt. Ingen variation och för lite krom för att DET skulle fånga mitt intresse. De andra har jag inte testat, så jag avstår gärna.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

BigPapaBear

Citat från: "Andreas Lundin"Jag har bara testat Ardennerna och måste säga att det spelet tråkade ut mig. främst för att det var samma sak varje runda på något sätt. Ingen variation och för lite krom för att DET skulle fånga mitt intresse. De andra har jag inte testat, så jag avstår gärna.

Då kan jag upplysa herrn om att Ardennerna är ett av de kromtätare SCS-spelen, så du gör nog rätt i att hålla dig borta från resten. Har man en gång provat OCS...  :up:

tinG

Väljer mellan  YK och TME.

Jag gillade TME starkt, men YK vinner ändå. Det är bara raka rör... inte mycket krom men en riktig nagelbitare för båda sidor. Otroligt attackinriktad CRT!  :up:

Jonas
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

BigPapaBear

Upptäckte just att jag glömt SCS: Crusader...  :oops: