Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Engelbrekt

Squad Battles: Winter War

Startat av Engelbrekt, 7 april 2008 kl. 17:49:31

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Engelbrekt

Ville tipsa om det här: http://www.hpssims.com/Pages/products/S ... erwar.html

Det är en bra spelserie som nu kommer till vinterkriget. Jag har beställt det men är nybörjare. Har bara det förra spelet, Soviet Afghan War, men finska vinterkriget intresserar mig mer. Är det någon som vill testa det med mig som motståndare via pbem? Hade varit skoj.
På bordet nu: BAR, BCS och Nevsky.