Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_BigPapaBear

Krigsspel.se goes Facebook

Startat av BigPapaBear, 9 oktober 2007 kl. 12:53:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

BigPapaBear

Hade lite för mycket fritid på jobbet så jag la upp en kriggspel.se-sida (grupp) på Facebook. Lika meningslöst och intetsägande som allt annat på Facebook. Sök bara på krigsspel så borde ni hitta rätt.

Syftet är inte att ta bort fokus från den riktiga sidan utan att länka till forumet och berätta om vad krigsspel.se är, samt att få eventuella forummedlemmar som har Facebook-konton att inte känna sig ensamma i cyberdjungeln.  :D

Om Tobias eller Holmgren opponerar sig tar jag bort den.

A F

#1
Kunde du inte komma på nått fyndigare sätt att bli utkickad från Facebook på?

BigPapaBear

#2
Citat från: "Anders Fager"Kunde du inte komma på nått fyndigare sätt att bli utkickad från Facebook på?

Krig är ok, det är ammande mödrar som är dekadenta nog att få kicken.  :P

A F

#3
Citat från: "BigPapaBear"Krig är ok, det är ammande mödrar som är dekadenta nog att få kicken.  :P

Kan du inte testa nått i stil med "undrar hur mina flickvänner från åttiotalets döttrar ser ut"?

EvilSpook

#4
Inte intresserad av Facebook. Väntar på nästa stora grej - Assbook!  :shock:

//EvilSpook

BigPapaBear

#5
Har man en extra portion fritid kan man koppla ihop sitt BGG-konto med Facebook...  :P

Holmgren

#6
Undrar om Göran Greider har ett Facebookkonto?   :insecure:
Det var inte bättre förr, det är nu det är sämre!

pelle

#7

Andreas Lundin

#8
smaklöst!  :x
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Warhammer 40000. GBoH

BigPapaBear

#9
Citat från: "Andreas Lundin"smaklöst!  :x

Huh? Vad är smaklöst?  :?

Andreas Lundin

#10
Helgerån! Vi som tillber Göran begär en ursäkt! Jag funderar på att förklara heligt krig!  :lol:
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Warhammer 40000. GBoH

BigPapaBear

#11
Citat från: "Andreas Lundin"Helgerån! Vi som tillber Göran begär en ursäkt! Jag funderar på att förklara heligt krig!  :lol:

Jaha, du tänker på lobotomeringsgruppen. Jag har redan ställt in mitt Jihad-sikte på dem.  :D