Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

KBK i Danmark på besök i Lund/Malmö

Startat av BernadotteOnline, 14 september 2007 kl. 16:06:08

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Vilket datum spelar du helst med KBK?

3 nov
1 (50%)
4 nov
0 (0%)
10 nov
0 (0%)
11 nov
0 (0%)
17 nov
1 (50%)
18 nov
0 (0%)

Antal personer som röstat: 2

Omröstningen har avslutats: 19 september 2007 kl. 16:06:08

BernadotteOnline

Hej alla skåningar och andra!

Jag har sonderat terrängen lite i Danmark och funnit att KBK (Köbenhavns Braettspilsklub) kan tänka sig resa över för att spela krigsspel med oss i Skåne. :ultra:  :ultra:

Vi behöver förslag på datum. En omröstning kanske kan fungera?

Rösta bara på det datum du passar dig bäst!!

Självklart är anmälan BINDANDE.... :wink:

Tacksam om ni skriver en rad om vilka dagar du kan, eftersom omröstningen är anonym och ger bara möjlighet att rösta på en dag!

Tips om lokaler och annat uppskattas.....    :up:

/Johan

Andreas Lundin

Jag har funderat på lokaler. Det går ju att vara i min källarlokal, men det beror ju på hur många vi blir. Ett maximum är väl runt 15 personer skulle jag tro. 10 personer, så blir det inte trångt.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

BernadotteOnline

Citat från: "Andreas Lundin"Jag har funderat på lokaler. Det går ju att vara i min källarlokal, men det beror ju på hur många vi blir. Ett maximum är väl runt 15 personer skulle jag tro. 10 personer, så blir det inte trångt.

Vi behöver inte stessa med lokal tror jag. Danskarna blir nog inte fler än 3-4 personer. Från Skåne har jag ingen aning. Det finns ju cirka 15 personer aktiva, men alla kan ju inte komma på en given helgdag.

/ Johan

Andreas Lundin

På tal om lokal, hur går det med "din" lokal du hade på lut?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

BernadotteOnline

Citat från: "Andreas Lundin"Jag har funderat på lokaler. Det går ju att vara i min källarlokal, men det beror ju på hur många vi blir. Ett maximum är väl runt 15 personer skulle jag tro. 10 personer, så blir det inte trångt.

OK Andreas!

Jag vill skicka erbjudnande om lördagen den 3 november till KBK.
Vill först veta vilka som kan via lördagen till brädspel.
Hör av er innan söndag 30de sept!

/Johan

BernadotteOnline

OK Andreas!

Jag vill skicka erbjudnande om lördagen den 3 november till KBK.
Vill först veta vilka som kan via lördagen till brädspel.
Hör av er innan söndag 30de sept!

/Johan

Andreas Lundin

Jag är ledig och spelar gärna!  :up:  :)

BernadotteOnline

Ingen stor respons i Dk. Avvaktar till ny entusiasm infaller. (Eller man slutat jobba så mycket.)

Andreas Lundin

Ja, vad säger man... och inte kan de spela fotboll heller...

SebastianKalucza

Om det kommer upp nåt datum och så igen är jag också gärna på. ändå inte så långt att åka för mig.