Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Är jag konstig?

Startat av Doomfarer, 21 november 2007 kl. 22:36:40

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 6 Gäster tittar på detta ämne.

Andreas Lundin

Introscenariet i DAKII är lite torrt...men det är ganska kul och lärorikt. Kanske inte så kul för italienaren... Men på fyra spelare kan det vara lite sådär kanske...

Fast introscenariet i GBII funkar kanske på fyra spelare?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

BernadotteOnline

Citat från: "Andreas Lundin"Introscenariet i DAKII är lite torrt...men det är ganska kul och lärorikt. Kanske inte så kul för italienaren... Men på fyra spelare kan det vara lite sådär kanske...

Fast introscenariet i GBII funkar kanske på fyra spelare?

Tyvärr blir vi bara tre!

Vvornth

Citat från: "Doomfarer"Stora kartor och miljoner bluppar är verkligen inget jag tycker är häftigt.

Hädare!
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

BernadotteOnline

Vad skall stå på bordet på söndag?
Föreslaget :lite DAKII

BigPapaBear

Citat från: "thermopylai"Men OCS är skitbra, det lilla jag provat, och spelen som inte handlar om östfronten verkar ha ungefär lagom med enheter. Tunisia, Korea, Burma, DAK lockar mest.

Amen! Paul, lyssna på Jocke. Han talar vist.

Mosterspel är monsterspel är monsterspel. Gillar man de inte är det kört oavsett. Gillar man dem är OCS-titlarna helt enkelt bäst!

Be att få en guidad åktur i östra eller västra Nordafrika. Tror att du kommer gilla det. Trots at det är samma skala finns det lika mycket gubbar i hela Tunisien som det finns i tre-fyra hexar i GB2. På riktigt.
En mycket bitter liten man.

Doomfarer

Har nu testat OCS då jag var med och pillade på GBII i några timmar.

Som jag trodde är monsterspel inte min grej. För stort och tar för långt tid. Tack till Andreas och Johan som tog sig tid och försökte omvända mig i alla fall.
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

BernadotteOnline

Citat från: "Doomfarer"Har nu testat OCS då jag var med och pillade på GBII i några timmar.

Som jag trodde är monsterspel inte min grej. För stort och tar för långt tid. Tack till Andreas och Johan som tog sig tid och försökte omvända mig i alla fall.

Ge nu inte upp så lätt.
Efter en 30-40 timmar kommer även du att tycka att GBII är fascinerande   :wink:

thermopylai

Pedagogiskt val att starta med GBII i stället för Tunisia!  :wink:
"För övrigt anser jag att Ryssland bör förstöras."

Andreas Lundin

Hehe!  8)
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

BernadotteOnline

Citat från: "thermopylai"Pedagogiskt val att starta med GBII i stället för Tunisia!  :wink:

I Skåne daltar vi inte med våra rekryter!  8)  8)