Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Lund rules!!!

Startat av BernadotteOnline, 21 november 2007 kl. 22:25:20

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

BernadotteOnline

Ikväll var det tre Lundabor på forumet samtidigt!
Nästa hela Skånemaffian samlad runt ett bord!

Osså Ting.... Det snackades BS.

Andreas Lundin

Jag måste bara hålla med om rubriken. Var och såg ett scenframförande av Anders jansson och Johan Wester ikväll. Suvve!  :up: Se här. Kul subtil humor med någon slags lundensisk glimt i ögonen som balanserar på den berömda linan - utan gå ned sig i "studentikositet".

Bara i Lund.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

BernadotteOnline

Citat från: "Andreas Lundin"Jag måste bara hålla med om rubriken. Var och såg ett scenframförande av Anders jansson och Johan Wester ikväll. Suvve!  :up: Se här. Kul subtil humor med någon slags lundensisk glimt i ögonen som balanserar på den berömda linan - utan gå ned sig i "studentikositet".

Bara i Lund.

500 skall vara mycket bra. Fick inga biljetter till de tidiga föreställningarna. Kanske skall boka i alla fall.

Har ju sett Denna penna Bensin och En Överdos Kaffe, som var kanonbra på sin tid. De är ju mer slipade nu, men har kvar det lundensiska.

Vilken historisk person var du?

Andreas Lundin

Jag var Alfred Nobel. Marie var Pasteur.

Anders:

"Vi har 5 nazister i publiken ikväll, kan de som är nazister räcka upp handen. Nä , gör inte det förresten!" Inte så kul så här i skrift och utan kontext, men i situationen vansinnigt roligt.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

BernadotteOnline

Citat från: "Andreas Lundin"Jag var Alfred Nobel. Marie var Pasteur.

Anders:

"Vi har 5 nazister i publiken ikväll, kan de som är nazister räcka upp handen. Nä , gör inte det förresten!" Inte så kul så här i skrift och utan kontext, men i situationen vansinnigt roligt.

MÅSTE BOKA IN DET! Ticnet nästa!
Var la jag numret till den svarta barnvakten???

Andreas Lundin

Stackars barnvakt! Vem har målat henne? Eller är hon självmålad?

BernadotteOnline

Citat från: "Andreas Lundin"Stackars barnvakt! Vem har målat henne? Eller är hon självmålad?

Bodypaint tror jag.
Är född i förra årtusendet, så jag är inte med i trenderna.

BernadotteOnline

Citat från: "Andreas Lundin"Jag var Alfred Nobel. Marie var Pasteur.

Anders:

BOKAT

B_J_S

Citat från: "Andreas Lundin"Jag måste bara hålla med om rubriken. Var och såg ett scenframförande av Anders jansson och Johan Wester ikväll. Suvve!  :up: Se här. Kul subtil humor med någon slags lundensisk glimt i ögonen som balanserar på den berömda linan - utan gå ned sig i "studentikositet".

Bara i Lund.
Där är en orsak till varför man inte skall lämna Skåne :x

//Jonas
En i Göteborg boende skåning
//Jonas