Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Close Action

Startat av silversixx, 10 september 2008 kl. 12:43:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

silversixx

Det kliar i fingrarna att beställa Clash of Arms Close Action.
Är det någon som har en åsikt om det?
Visionen är att kombinera lite små slag med Rod Langtons sjukt snygga (och galet väldetaljerade*) båtar.
Bra eller dåligt köp? Finns det alternativ? Jag ser en viss fördel med att man får blippar till spelet så man kan testköra lite innan man köper båtar som kostar 12 pund styck...
http://www.rodlangton.com/

*De är såpass detaljerade så man förväntas dra repen genom båtarna och knyta för hand. Sjukt galet pilljobb som antagligen bara en figurspelare eller ASL-are skulle orka göra.

P-O Jönsson

HAr kört CA med miniatyrer en gång och det var riktigt roligt. CA är för sig också roligt. Kan kännas mera avancerat än WS&IM, men det är mest i början då man skall fylla i varje skepps plott-ark, sedan är det enkelt.
Försöker lära mig Fighting Wings: Whistling Death
Mitt uppe i:Lbd Lutzen och CG II i Valor of the Guards

tinG

Jag har kört det ggr. flera. 2x pbem, precis i dagarna under uppstart för ett mastodontscenario med 45 spelare 'all over the globe'.
Riktigt kul!

Köper och målar du båtarna så lovar jag att jag är med och spelleder någon gång.

/
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

silversixx

Citat från: "tinG"Jag har kört det ggr. flera. 2x pbem, precis i dagarna under uppstart för ett mastodontscenario med 45 spelare 'all over the globe'.
Riktigt kul!

Köper och målar du båtarna så lovar jag att jag är med och spelleder någon gång.

/
*Host*stortslagpåkrigsspelgaloremedriktigterrängochbåtar*host*

tinG

Citat från: "silversixx"
Citat från: "tinG"Jag har kört det ggr. flera. 2x pbem, precis i dagarna under uppstart för ett mastodontscenario med 45 spelare 'all over the globe'.
Riktigt kul!

/
*Host*stortslagpåkrigsspelgaloremedriktigterrängochbåtar*host*

Sålängevikanväljaenhelgsomjagintejobbargärnaefterårsskiftet
-- Napoleon Bonaparte

tinG

Mer om Close Action på vårt Forum

-----
Edit: Fixulerat den trasiga länken //Holmgren
-- Napoleon Bonaparte