Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Krigs Galore 15-17/2 Info och Anmälningslista

Startat av silversixx, 21 januari 2008 kl. 10:45:03

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

matpe

Jag har anmält mig nu, och det är väldigt sannolikt att jag dyker upp. Då vill jag spela OCS (sitter precis och läser regler). Har inga särskilda preferenser så Uranus är ok för mig.

JanK

Uranus, høres helt perfekt ut. Tysker eller russer spiller ingen rolle, jeg er klar.[/quote]

Kristian

Jonas du kanske minns att jag även spelade ryss i operation tyfon kampanjen så nu är det väl dags för lite payback :ultra:

tinG

Citat från: "Kristian"Jonas du kanske minns att jag även spelade ryss i operation tyfon kampanjen så nu är det väl dags för lite payback :ultra:

Det minns jag.

Har du följt den senast debatten om Stalingrad Pocket Relief på CSW?
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

Kristian

Nä, vad säger de om det?

aegneus

Jag har anmält mig, med OCS som huvudalternativ. Har inte vidare mycket OCS-erfarenhet, men kommer ha fräschat upp reglerna till lördagen.

Gillar ryssen lite mer oavsett scenario, kör gärna Uranus (det var typ 10 år sedan sist).

Sedan såg jag någon nämna Breakout:Normandy i en lista  :)  (inte för att jag ser hur det skall kombineras med OCS...)

Kristian

Roligt med så många OCS intresserade!
Om vi bestämmer oss för att spela tex Uranus kan vi säkert komma överens vem som ska spela vad, jag kan mycket väl tänka mig att va tysk också. Jag tycker ändå det viktigaste är att vi blir lagom många per sida och att mint en person per sida känner sig säker på regelsystemet.