Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Micke G

Eastfront köpes

Startat av Micke G, 12 december 2008 kl. 15:54:38

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Micke G

Finns det någon som vill bli av med sitt ex av Eastfront (gärna 2nd Edition)?
BigPapaBear sitter och tjuvhåller på ett vet jag :wink:

BigPapaBear

#1
Citat från: "Micke G"BigPapaBear sitter och tjuvhåller på ett vet jag :wink:

Ja och tyvärr tycker jag om det...  :D
En mycket bitter liten man.

Micke G

#2
Det löste sig, WoB hade fått in EF. :D