Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Släpp politiken i den här tråden också...

Startat av BernadotteOnline, 4 april 2008 kl. 13:08:51

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

BernadotteOnline

Holmgren.

Beundransvärt reptilsnabba inlägg i debatten.
Anar ett förflutet som hocheydomare ??

Har Krigsspel.se skärps sin policy om politiska/ironiska inlägg eller ??

Holmgren

Nej, hockeydomare har jag aldrig varit. Däremot har det väl hänt att jag uttalat åsikter om just domarnas kvalitéer från läktarplats...

Politik har aldrig egentligen aldrig varit ok på krigsspel.se, men vi har varit relativt flexibla på den punkten trots allt. Vad gäller de två trådar som jag uppmanade deltagarna att släppa politiken i senast så handlar de om en kurs i militärhistoria samt uteblivna leveranser av krigsspel. Där ansåg jag att det var läge att uppmana till besinning innan de spårade ur helt.
Det var inte bättre förr, det är nu det är sämre!

BernadotteOnline

Väntade mig ett annat mer ironiskt svar:  :P

Citat från: "Holmgren"Släpp politiken i den här tråden också...

Holmgren

Ledsen att göra dig besviken!

Ironi är jag en varm anhängare av, men jag är också väl medveten om hur lätt det är att just ironi missuppfattas på nätet och istället tolkas som rasande personangrepp, ohyggliga övergrepp i debatten eller annat hokus pokus.

För att citera en före detta GothCon-kollega: "We can't detect sarcasm without smileys, stupid!"

:D  :)  :(  :o  :shock:  :?  8)  :lol:  :x  :P  :oops:  :cry:  :evil:  :twisted:  :roll:  :wink:  :insecure:  :down:  :up:  :ultra:
Det var inte bättre förr, det är nu det är sämre!

BigPapaBear

Citat från: "BernadotteOnline"Anar ett förflutet som hocheydomare ??

Här ska jag bekänna färg. Men jag la pipan och skridskorna på hyllan för en massa år sedan till förmån för spriten och musiken.  8)

Andreas Lundin

Haschpipan?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Warhammer 40000. GBoH

BigPapaBear

Citat från: "Andreas Lundin"Haschpipan?

:lol: