Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Speldag i Lund på nationaldagen? Alternativt datum är 7/6

Startat av Andreas Lundin, 14 maj 2008 kl. 19:22:45

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Andreas Lundin

Citeramen har någon annan "punschat" blipparna färdigt

Ja, det sägs att Daniel H har gjort det. Har du det?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Daniel H

Jag jobbar på det för fullt, borde vara klar till nästa helg.

Andreas Lundin

:up:

Ser fram emot det. Finns regler online eller nåt sådant? eller finns det folk som scannat reglerna som skulle kunna vara "behjälpliga"?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

ulve

jag har scannat men det blev knas med autocropen. börjat på en till version men inte hunnit klart.

den första går att läsa men den är inte snygg kan kolla på den:
http://www.eltre.net/el3/ulve/gts.pdf är på dryga 40 MB.

Andreas Lundin

autokropp?  :insecure:  :wink:

min dator kunde inte ens öppna dokumentet... :)

Tack ändå! :up:

silversixx

Trasig tyvärr.
Och du behöver inte ha maxupplösning på pdf:en. "Normal Quality"-alternativet funkar jättebra. Och sparar utrymme.

ulve

hmm knasigt. kör man via webben så tar den inte hem hela. via filezilla fungerar den finfint... måste fixa...

Rydfalk

Har en pdf med reglerna i en 0.x version som jag kan maila om någon så önskar. Har dock inte jämfört dem med reglerna i lådan.

/Mikael
"Hoppas det regnar i sommar!"

BernadotteOnline

Gärna en PDF.

Vilken tid och plats på fredag?

Andreas Lundin

Ja, mejla gärna mig om regler.

Tid och plats?

Skall vi säga från klockan 10?

Det visade sig att det var upptaget i källaren på nationaldagen, så jag undersöker nu om vi inte kunde vara i AF-borgen i LUS' konferensrum. Det kommer att vara dött som i graven uppe på AF misstänker jag, så det blir nog bra. Vad tror ni om det?

Daniel H

OK för min del! :up:

BernadotteOnline

Skall vi säga från klockan 10?

AF - OK!

Andreas Lundin

Rummet är bekräftat! Nu gäller bara att samordna allas ankomst. Hittar folk till AF-Borgen? I sådana fall kan vi kanske ses därutanför kring klockan 10?

Daniel H

OK vi ses utanför AF-borgen kl. 10.

Andreas Lundin

Om någon kommer något sent är det bara att ta hissen upp till 4:e våningen och leta rätt på LUS' konferensrum i en av korridorerna!