Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

ASL i Uppsala 17-19 juni!!!

Startat av Waloonga, 18 april 2005 kl. 16:59:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 Gäster tittar på detta ämne.

Waloonga

Gameboards & Broadswords Mitt håller sin årliga spelträff utanför Uppsala även i år igen, denna gång går helgen av stapeln den 17-19/6 (2005). Förutom fritt spel så blir det i år åter en ASL-turnering som har varit mycket uppskattad, temat denna gång är Östfronten.

Spelhelgen är lokaliserat till Eda, en gård strax utanför Uppsala. Kostnad är 100 kr i dörren. Mat blir till självkostnadspris. Övernattning sker i angränsade sovsalar. Möjligheter till bad och kanonting finns för dem som önskar lite avkoppling från spelbrädena.

Boka in denna helg - mer information finns n på vår hemsida - http://www.gob.nu/spelhelg/ . Detaljerad information angående ASL-turneringen bör finnas där till slutet av veckan.

Vi tar emot anmälningar redan nu - anmälan kan göras till mig på hakan.gunneriusson@miun.se.

Sprid detta till alla era spelvänner som inte tittar in på detta forum. Välkomna!

Scipio

Citat från: "Waloonga"Gameboards & Broadswords Mitt håller sin årliga spelträff utanför Uppsala även i år igen, denna gång går helgen av stapeln den 17-19/6 (2005). Förutom fritt spel så blir det i år åter en ASL-turnering som har varit mycket uppskattad, temat denna gång är Östfronten.

Spelhelgen är lokaliserat till Eda, en gård strax utanför Uppsala. Kostnad är 100 kr i dörren. Mat blir till självkostnadspris. Övernattning sker i angränsade sovsalar. Möjligheter till bad och kanonting finns för dem som önskar lite avkoppling från spelbrädena.

Boka in denna helg - mer information finns n på vår hemsida - http://www.gob.nu/spelhelg/ . Detaljerad information angående ASL-turneringen bör finnas där till slutet av veckan.

Vi tar emot anmälningar redan nu - anmälan kan göras till mig på hakan.gunneriusson@miun.se.

Sprid detta till alla era spelvänner som inte tittar in på detta forum. Välkomna!
Som sagt. Kass planering att lägga det på samma helg som LinCon...   :(
"Randomization is too important to be left to chance"

Waloonga

Jojo, du har sagt det, men detta är för dem som vill komma ändå!

:ultra:  :ultra:  :ultra: