Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Ett nummer av German War Machine gratis

Startat av BigPapaBear, 30 maj 2008 kl. 14:20:36

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

BigPapaBear

http://www.germanwarmachine.com/index.html

Fick mitt ex igår. Mycket snyggt och riktigt bra kvalitet.  :up:  Har inte hunnit läsa än så jag kan inte uttala mig om textinnehållet.
En mycket bitter liten man.

BigPapaBear

Citat från: "BigPapaBear"Har inte hunnit läsa än så jag kan inte uttala mig om textinnehållet.

Har läst en del nu. Mycket bra måste jag säga. Robert Citino är consultant editor för tidningen, vilket borgar för kvalitet. Jag har beställt resten av de hittills utgivna tidningarna också.  :up:

marjo

Vet inte om de bättrat sig men jag fick första nummret och det var lite "plastigt", grafiken kändes amerikansk 80tals metal med många hårdrocksversioner av örnar osv, men artiklarna var helt ok. Jag tyckte dock att de kunde vara lite tunna. Hoppas dock de bättrat sig då det inte finns så många bra tidningar, en är annars "Militaria" som jag tyvärr bara sett på franska. En annan var Axis europe magazine.

BigPapaBear

Citat från: "marjo"Vet inte om de bättrat sig men jag fick första nummret och det var lite "plastigt", grafiken kändes amerikansk 80tals metal med många hårdrocksversioner av örnar osv, men artiklarna var helt ok. Jag tyckte dock att de kunde vara lite tunna. Hoppas dock de bättrat sig då det inte finns så många bra tidningar, en är annars "Militaria" som jag tyvärr bara sett på franska. En annan var Axis europe magazine.

Amerikansk 80-talsmetal är någonting positivt i mina ögon och öron.  :up: Färglatt och en massa bilder.
Vill inte hålla med om att de är tunna, men det beror givetvis på vad man jämför med. Jämför med någon av de populärhistoriska tidsskrifterna i Sverige så känns GWM ganska djuplodande. Men ställt bredvid t.ex. Historisk Tidsskrift eller Annales så är det givetvis oerhört glättigt.

Plötsligt slog det mig att det kanske var sidantalet du åsyftade när du sa "tunna"...  :?