Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Göran Greider tar tåget

Startat av Andreas Lundin, 7 augusti 2008 kl. 14:07:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Andreas Lundin

Göran Greider skall delta i årets På Spåret (äntligen!). Undrar om han kommer att vägra sätta sig i 1:a klass?  :)

länkilänk
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

jerry

Citat från: "Andreas Lundin"Göran Greider skall delta i årets På Spåret (äntligen!). Undrar om han kommer att vägra sätta sig i 1:a klass?  :)

länkilänk

ÄNTLIGEN !!!!!
Detta skall betittas  :up:  :up:  :up:
Nu spelas WIF på 5 pers samt red barricades på 2 man
Empires in arms kollapsade

Holmgren

Göran Greider vs Robban Aschberg

Göran Greider vs Fredrik & Filip

Göran Greider vs Marcus Birro

Det här kan bli större än Europa-serien!
Det var inte bättre förr, det är nu det är sämre!

Andreas Lundin

...den enda som saknas är Ernst. :D
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

A F

Citat från: "Holmgren"Göran Greider vs Fredrik & Filip

Para ihop Janne G  med GG och vi har nån slags strid meallan mänskliga antiteser.

BigPapaBear

För första gången på länge känner jag att jag kanske borde äga en TV. Go Göran!
En mycket bitter liten man.

Strv102r

Citat från: "BigPapaBear"För första gången på länge känner jag att jag kanske borde äga en TV.

:wink:
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon & The Gamers GD 41. Därefter GMT Barbarossa; Crimea  och Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Sten Ekedahl

Citat från: "Andreas Lundin"Göran Greider skall delta i årets På Spåret (äntligen!). Undrar om han kommer att vägra sätta sig i 1:a klass?  :)

länkilänk
De gånger han deltar skall jag avstå från att titta. Det vore inte hälsosamt för mitt blodtryck!  :evil:
Wargames - Laborationer i historia