Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Kläder med tryck

Startat av Protoman, 19 september 2008 kl. 17:22:35

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Protoman

Jag och några till satt och spånade om att trycka lite tröjor och grejer med Krigsspels tema och då kom jag framtill att det vore kul med En tröja eller jacka eller något så jag satte mig och knåpade lite på www.spreadshirt.net
och gjorde denna lilla Jacka.

Mats Lenngren
Skövde
"Tenderheart care bear doesn't care"

BigPapaBear

:lol:  :up:

Mycket få människor skulle begripa vad det handlade om.
En mycket bitter liten man.

f98alda

Citat från: "BigPapaBear"Mycket få människor skulle begripa vad det handlade om.

Speciellt den första versionen. Hur många procent av befolkningen skulle säga "den loggan har jag inte sett förut. Vilket företag är det?"?

Men tryck är ute. Det är tuffare (och mer hållbart) med broderade motiv
http://www.pfaff.com/se/21.html.

/Alexander
It would be a fine thing if war could be conducted as a game where no lives were lost. At the end of a battle combatants could meet [...] and drink and talk.
- David Gemmel, Legend

BigPapaBear

Citat från: "f98alda"Men tryck är ute. Det är tuffare (och mer hållbart) med broderade motiv
http://www.pfaff.com/se/21.html.

/Alexander

Att du ens hittar en sådan sida på nätet är ganska kinky.  :?  :D

f98alda

Citat från: "BigPapaBear"Att du ens hittar en sådan sida på nätet är ganska kinky.  :?  :D

Heh. Nja, inte så farligt, faktiskt. Min mor köpte sig en sån. (och det är en attans fräck teknisk mackapär...)

Men det är klart, det är lite tufft att vara kinky också. :)

/Alexander
It would be a fine thing if war could be conducted as a game where no lives were lost. At the end of a battle combatants could meet [...] and drink and talk.
- David Gemmel, Legend

BigPapaBear

Citat från: "f98alda"det är lite tufft att vara kinky

DET vill jag att det ska stå på min t-shirt!  :lol:

f98alda

Citat från: "BigPapaBear"DET vill jag att det ska stå på min t-shirt!  :lol:

Tillsammans med lämplig krigsspelslogga kan det misstolkas lite grann...  :P

/Alexander
- David Gemmel, Legend

tobias

Då kan jag ju passa på att nämna att inom ett tag kommer vi att släppa mer info kring hur du får officiella www.krigsspel.se plagg. Vi snackar brodyr och mot en extra kostnad ska man även kunna få med sitt användarnamn. Vi har en kontakt i Göteborg som har gjort massvis med prylar åt mig genom åren.
Det är någonting jag och Holmgren har funderat på länge och nu till årets BSK är tanken att det ska vara klart.

Mer info kommer inom kort, jag har fullt upp resten av veckan med Bokmässan i Göteborg men efter det tar jag upp detta igen.
/Tobias
Anpassa - Improvisera - Kringgå

BigPapaBear

Citat från: "tobias"Vi snackar brodyr och mot en extra kostnad ska man även kunna få med sitt användarnamn.

Jag kan se framför mig hur ni sitter med nål och tråd och kämpar!  :D   Jättetrevligt initiativ. Jag är med!  :up:

Andreas Lundin

:up:
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Snowfox

Verkar vara perfekt sysselsättning för teamet som väntar på sin tur i nästa OCS kampanj.  8)
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.

BigPapaBear

Citat från: "Snowfox"Verkar vara perfekt sysselsättning för teamet som väntar på sin tur i nästa OCS kampanj.  8)

[Booooo]  :twisted:  :evil:  :x  :down:

Holmgren

Citat från: "BigPapaBear"Jag kan se framför mig hur ni sitter med nål och tråd och kämpar!
Det vågar vi inte göra själva - Nålar är ju farliga saker! Nej, då är det bättre att leja ut jobbet till några barnarbetare på Sri Lanka...
Det var inte bättre förr, det är nu det är sämre!

Snowfox

Citat från: "BigPapaBear"
Citat från: "Snowfox"Verkar vara perfekt sysselsättning för teamet som väntar på sin tur i nästa OCS kampanj.  8)

[Booooo]  :twisted:  :evil:  :x  :down:

Äsch vad känslig du är. Med tanke på att du inte ska titta på vad andra sidan håller på med under deras drag är väl lite broderande en alldeles utmärkt sysselsättning under tiden. På ett par timmar hinner du med flera stycken jackor och kan börja nasa lite. Produktivt sätt att spendera downtime i stora spel.  :wink:
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.

Andreas Lundin

DOWNTIME. Vilken Downtime?  :P
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East