Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_tobias

Buttar på LinCon 2005

Startat av tobias, 31 maj 2005 kl. 17:10:40

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

tobias

Till GothCon XXIX tillverkade vi personliga buttar som blev en stor succé! Givetvis finns det möjlighet att få buttar till LinCon om man vill det.

Buttarna (knapparna) är personliga, med användarnamn och ens riktiga namn på. Dessa kommer att vara av lite större modell än de reklambuttar vi delade på Borås Spelkonvent i höstas.
På denna butt kan man även få med sin avatar. Hela tanken är att man på ett enkelt sätt ska kunna hitta de personer som man tidigare bara har pratat med via forumet. Vi kommer inte att ta betalt för detta för buttarna, utan vill man ha en så får man!
Om du inte vill ha din avatar, utan en annan bild så maila över bilden till mailto:tobias@krigsspel.se">tobias@krigsspel.se så ordnar vi det! Buttarna trycks i färg, så det går utmärkt att ha färgbilder.

Tyvärr hann vi inte få med avatarerna på de buttar vi gjorde till GothCon, så Scipio, Delirium, thermopylai och Tommy Röhs, ni kommer att få nya buttar!
/Tobias
Anpassa - Improvisera - Kringgå

CanuckWannabe

#1
Tar tacksamt mot en butt  :D
In war it does not matter who is right. What matters is who is left.

Using statistics to define the truths that I want to believe in

tobias

#2
Om man vill ha en butt, svara då i tråden enligt följande:

Jag vill ha en butt!
Namn: Tobias Eliasson
Bild: Använd min avatar.
/Tobias
Anpassa - Improvisera - Kringgå

CanuckWannabe

#3
Jag vill ha en butt!
Namn:  Conny Backlund
Bild: avataren

Bättre så?   :D
In war it does not matter who is right. What matters is who is left.

Using statistics to define the truths that I want to believe in

tobias

#4
Jepp! :up:
/Tobias
Anpassa - Improvisera - Kringgå

thermopylai

#5
Butt me up!

Jocke Persson
Avataren
"För övrigt anser jag att Ryssland bör förstöras."

A F

#6
Butta mig. Typ. Anders Fager, Med Bild.

Delirium

#7
Jag har stora problem att få ner min vanliga Han Solo-avatar till acceptabel storlek...
1914

tobias

#8
CiteraJag har stora problem att få ner min vanliga Han Solo-avatar till acceptabel storlek...
Maila över bilden så får jag kika på den! mailto:tobias@krigsspel.se">tobias@krigsspel.se
/Tobias
Anpassa - Improvisera - Kringgå

tobias

#9
Nu är det för sent att anmäla sig för en fantastisk butt! Buttarna delas ut av mig eller Holmgren i Krigsspelsrummet från fredag morgon. Vi ses på LinCon!

Tråd stängd.
/Tobias
Anpassa - Improvisera - Kringgå