Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Dyr US$

Startat av Sten Ekedahl, 16 november 2008 kl. 01:54:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Sten Ekedahl

Hmmm... börjar nog bli dags att se över sina P500/motsv beställningar då US$ nu är uppe i SEK 8:27! :shock:  :cry:  :evil:
Wargames - Laborationer i historia

Doomfarer

Tyvärr är det så, speciellt med tanke på hur mycket tullavgiften ökar också.  :twisted:
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

Elias Nordling

Ungdomen av idag! Jag minns när dollarn stod i nästan 11 kronor, och inte slutade jag köpa spel dör det! Spelen var bättre då också. Och tärningarna slog bättre. Och glassen var godare.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Andreas Johnson

På consimworld finns en poll över hur krigsspelare bedömer att deras spelinköp kommer att påverkas av konjunkturnedgången. Ungefär 40% av dom 1800+ som svarat menar att dom kommer att minska sina spelinköp.
Solitär: Julian: Triumph before the storm, Last hundred yards

Med PO: Kiev to Rostov

Sten Ekedahl

Citat från: "Elias Nordling"Ungdomen av idag! Jag minns när dollarn stod i nästan 11 kronor, och inte slutade jag köpa spel dör det! Spelen var bättre då också. Och tärningarna slog bättre. Och glassen var godare.

...och när jag tillbringade ett läsår i Detroit 68/69 stod dollarn i 5:10, Detroit Tigers vann World Series i baseboll och Nixon vann presidentvalet! Och själv köpte jag mitt första spel; AH's Midway. 8)
Wargames - Laborationer i historia

A F

Och säljer till USA. JÄTTEKUL!!!!

Snowfox

Citat från: "Anders Fager"Och säljer till USA. JÄTTEKUL!!!!

Våra exportörer har glada dagar nu.  :lol:
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.