Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Kille som inte kan registrera sig?

Startat av Doomfarer, 1 december 2008 kl. 23:34:41

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Doomfarer

Fick detta mailet på brädspel.net idag.

CiteraHej,

har sett att du finns på krigsspel.se och jag undrar om du kan hjälpa mig med en sak. jag har försökt registrera mig där flera gånger men kan inte logga in. har mailat admin flera gånger, på olika mailadresser, och bett om hjälp men får inget svar. skulle du kunna skriva ett inlägg med förfrågan hur jag ska bete mig för att kunna registrera mig.

mvh
henrik

Är det så svårt att registrera sig nu för tiden eller vad gör han för fel?
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

Holmgren

Bra fråga! Det finns ett par användarkonton som är godkända, men där användaren aldrig loggat in. Det skulle kanske kunna vara ett av dem? Jag har hur som helst fått mailkontakt med din kompis så nu skall det nog lösa sig.

Det kan kanske vara på sin plats att återigen påpeka vikten av att nya medlemmar väljer ett seriöst användarnamn och fyller i sin profil så långt som möjligt för att minimera risken för att vi skall tolka användaren som en spamrobot och radera den.
Det var inte bättre förr, det är nu det är sämre!

Doomfarer

Perfekt! Nytt blod skadar aldrig.  :lol:
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

BigPapaBear

Citat från: "Holmgren"Det kan kanske vara på sin plats att återigen påpeka vikten av att nya medlemmar väljer ett seriöst användarnamn och fyller i sin profil så långt som möjligt för att minimera risken för att vi skall tolka användaren som en spamrobot och radera den.

Vilket förklarar varför mitt förstahandsval, Cum-guzzling sluts for your pleasure, inte godkändes.  :D
En mycket bitter liten man.

Holmgren

Citat från: "BigPapaBear"Vilket förklarar varför mitt förstahandsval, Cum-guzzling sluts for your pleasure, inte godkändes.  :D
Det användarkontot underkändes inte på grund av användarnamnet. Det var det klart oseriösa "Dean Essig for President!" under Intressen som fällde avgörandet....
Det var inte bättre förr, det är nu det är sämre!

Elias Nordling

En kollega försökte registrera e-postadressen mailto:sexymanwhore@hotmail.com">sexymanwhore@hotmail.com, men den var upptagen. Jag gissar att det var du, Björn?
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

BigPapaBear

Ni känner mig allt för väl...  :oops:
En mycket bitter liten man.