Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Svårt att registrera sig?

Startat av BigPapaBear, 5 februari 2009 kl. 08:36:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

BigPapaBear

Tjolahopp!

Fick mail av en kille som försökt bli medlem på forumet sedan två veckor, men inte lyckats (han har inte heller fått svar från admin). Tobias? Holmgren?

Han registrerade sig med användarnamnet VinzorVega. Jag har hans mailadress om det behövs.

Holmgren

Fixat.

Det mesta forumarbetet ligger sedan en tid nere, som ni säkert märkt, medan jag och Tobias diskuterar forumets fortsatta framtid.....
Det var inte bättre förr, det är nu det är sämre!

Elias Nordling

Oj, jag hoppas att det inte är Israel/palestina-diskussionen som föranlett diskussioner om forumets framtid! Den har ju blåst över nu och forumet återgått till sin vanliga lunk.

Om det är serverplats som krisar så kanske det kan ordnas också, maila mig om det i så fall.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Viktor

Tack så mycket Björn för att du hjälpte mig.
Det fungerar nu iallfall =)

BigPapaBear

Citat från: "Holmgren"Det mesta forumarbetet ligger sedan en tid nere, som ni säkert märkt, medan jag och Tobias diskuterar forumets fortsatta framtid.....

Oj, låter allvarligt.  :?  :(

BigPapaBear

Citat från: "VinzorVega"Tack så mycket Björn för att du hjälpte mig.
Det fungerar nu iallfall =)

:up:

tobias

Citat från: "Holmgren"Det mesta forumarbetet ligger sedan en tid nere, som ni säkert märkt, medan jag och Tobias diskuterar forumets fortsatta framtid.....
Och den diskussionen för vi här: http://www.krigsspel.se/forum/viewtopic.php?t=1953
/Tobias
Anpassa - Improvisera - Kringgå