Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Forumets framtid

Startat av tobias, 9 februari 2009 kl. 12:45:44

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

A F

Citat från: "Elias Nordling"FEM inlägg till och jag lovar att vi hade knäckt nöten för hur man får fred i Mellanöstern! Men nu är det försent...  :cry:
Dang! Vem ska Obama nu be om hjälp?

B_J_S

Citat från: "Anders Fager"
Citat från: "Elias Nordling"FEM inlägg till och jag lovar att vi hade knäckt nöten för hur man får fred i Mellanöstern! Men nu är det försent...  :cry:
Det är snarare tydligt vilka han inte skall fråga  :P
//Jonas

A F

Citat från: "B_J_S"
Citat från: "Anders Fager"
Det är snarare tydligt vilka han inte skall fråga  :P
Han kanske har en svag punkt för älgjakt och Hitler.

B_J_S

Now we talking  8)
//Jonas

A F

Citat från: "B_J_S"Now we talking  8)
Obama som KKK-medlem... Måste göra ett spel om konspirationer.

Elias Nordling

Det finns, och heter Illuminati. Nu hamnar snart den här tråden också i karantän.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

pelle

Det finns ingen konspiration du kan hitta på om Obama, hur osannolik den än är, de inte redan har hunnit få med här:
http://www.conservapedia.com/Barack_Obama

pelle

Oj, vi är visst inte i boxen.  :shock:

BigPapaBear

Citat från: "Anders Fager"Han kanske har en svag punkt för älgjakt och Hitler.

:lol:   :lol:   :lol:
En mycket bitter liten man.

Finn

Jag orkar inte läsa igenom hela den här tråden men min erfarenhet från en uppsjö forum är att det går alldeles utmärkt att ta bort politiksnack helt. Ett forum som jag frekventerade hade totalförbjudit all politik. När någon vräkte ur sig något som berörde politik så blev dom raskt rapporterade, varnade och efter tre varningar avstängda.

Det gjorde att man tänkte sig för både en och två gånger när man postade, så att man inte skulle missförstås och dra på sig en varning när man kanske inte menade att prata om något förbjudet. Det hela hjälptes ytterligare av att det var förbjudet att diskutera moderatorbeslut offentligt och självklart skall man som moderator vara som en fotbollsdomare och inte ändra sitt beslut för att någon tycker att det är fel.

Om ni vill att detta skall vara ett forum där man diskuterar ett visst ämne så är det inte fel enligt min åsikt att totalförbjuda diskussioner om annat.

Alternativet är att ha, som nu, ett eget forum där man kan prata politik, men då bör man göra det klart att den som sig i leken ger får leken tåla. Diskutera i det specifika forumet på egen risk. Då är det också, tycker jag, viktigt att man skiljer på det och dom kvarvarande forumen på sidan och har nolltolerans mot folk som låter boxen-diskussioner spilla över i andra trådar.