Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Köpes: AP:s Alamein

Startat av Fredrik H, 6 maj 2009 kl. 19:34:42

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Fredrik H

Jag har drabbats av ett sug efter AP:s Alamein, då vi just nu spelar Red Parachutes och har roligt. Jag inser att det knappast är så troligt att det sitter någon och trycker på detta lite udda monster (utom Ola då) men det kostar inget att fråga innan jag med fasa loggar in på ebay. :insecure:

PM:a om det mot alla odds är så att du vill befrias från nämnda spel! :wink:

Elias Nordling

Jag har det. Hmm, kanske att jag borde sälja det...
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Fredrik H

Citat från: "Elias Nordling"Jag har det. Hmm, kanske att jag borde sälja det...

Det är klart att du har det. Jag inser att jag kränkt din samling bara genom att antyda att du inte skulle ha det...  :)

Jag kan lova att ditt spel skulle få ett kärleksfullt hem och dessutom hälsosam motion. Monty är en sån där typ vars nos bara ber om att få gnuggas i kisset.  :ultra:

BigPapaBear

Citat från: "Fredrik Hornegård"Jag kan lova att ditt spel skulle få ett kärleksfullt hem och dessutom hälsosam motion.

Glöm inte att spelet vill ha en saltsten att slicka på också. Bra med mineraler.
En mycket bitter liten man.

Fredrik H

Citat från: "BigPapaBear"Glöm inte att spelet vill ha en saltsten att slicka på också. Bra med mineraler.

Självklart, det får alla mina barn. Är inte det implecit i meningen "ett kärleksfullt hem"? :o

tinG

Citat från: "BigPapaBear"
Citat från: "Fredrik Hornegård"Jag kan lova att ditt spel skulle få ett kärleksfullt hem och dessutom hälsosam motion.

Glöm inte att spelet vill ha en saltsten att slicka på också. Bra med mineraler.

Det finns gott om salt vid El Alamein!  :D
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

Elias Nordling

Hur mycket är du intresserad att betala för spelet? Det är punchat och trimmat men aldrig spelat. Å andra sidan betalte jag rätt mycket för det, så jag kanske behåller det i hopp om att få spela det någon dag.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Fredrik H

Jag PM:ar dig.