Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Napoleon's Art of War

Startat av Elias Nordling, 21 juni 2009 kl. 12:37:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

silversixx

Okej, jag missade nog den biten.
Var kommer det att exporteras ifrån? Eller är inte den biten fixade än?

Elias Nordling

Spelet görs för MMP.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

silversixx

:(

Elias Nordling

För att?

silversixx

Frakt och tull.
Som alla andra ;)

Elias Nordling

OK! Tänkte att du kanske oroade dig för att Niko Eskubi skulle slänga på orange plattor på brickorna eller nåt.  :roll:

A F

Citat från: "Elias Nordling"OK! Tänkte att du kanske oroade dig för att Niko Eskubi skulle slänga på orange plattor på brickorna eller nåt.  :roll:

Jag var fullständigt övertygad om att han redan gjort det...

Snowfox

>brickorna mer svårlästa utan att fylla sitt estetiska syfte.

Brickor ska vara funktionella och omedelbart ge betraktaren all den information som behövs för att fatta beslut. Artisteri förpassas lämpligen till Liljevachs Vårsalong. Dessutom sa jag att fonten var gräslig = ful, vilket jag tycker silverssix favoritfont är oxå. Måtte hinhåle ta artisten bakom alla La Bataille spel med den fonten!!!!!!
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.

Elias Nordling

CiteraBrickor ska vara funktionella och omedelbart ge betraktaren all den information som behövs för att fatta beslut. Artisteri förpassas lämpligen till Liljevachs Vårsalong.

Tyvärr består den grupp som tänker som du och som samtidigt förbeställer spel av drygt 250 personer, så de flesta spelbolag med självbevarelsedrift satsar i stället på den betydligt större grupp som uppskattar om spelen har ett tilltalande yttre.

Strv102r

Jag gillar tidstypiska teckensnitt. Kan jag bara lära mig läsa dem hyfsat kvickt så är det ingen fara. CoA spel har jag inte haft problem med.
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

silversixx

Citat från: "Snowfox">brickorna mer svårlästa utan att fylla sitt estetiska syfte.

Brickor ska vara funktionella och omedelbart ge betraktaren all den information som behövs för att fatta beslut. Artisteri förpassas lämpligen till Liljevachs Vårsalong. Dessutom sa jag att fonten var gräslig = ful, vilket jag tycker silverssix favoritfont är oxå. Måtte hinhåle ta artisten bakom alla La Bataille spel med den fonten!!!!!!
Eftersom det verkar vara sm i missuppfattningar så vill jag poängtera att det är bögigt att ha en "font" som favorit...
Kan klargöra det på svengelska med:
Eftersom det är championship i misunderstandings så vill jag point out att det är gay att ha en font som favorite...

A F

Citat från: "silversixx"Eftersom det är championship i misunderstandings så vill jag point out att det är gay att ha en font som favorite...
Bra knark där du bor?  :wink:

Snowfox

Citat från: "Elias Nordling"
CiteraBrickor ska vara funktionella och omedelbart ge betraktaren all den information som behövs för att fatta beslut. Artisteri förpassas lämpligen till Liljevachs Vårsalong.

Tyvärr består den grupp som tänker som du och som samtidigt förbeställer spel av drygt 250 personer, så de flesta spelbolag med självbevarelsedrift satsar i stället på den betydligt större grupp som uppskattar om spelen har ett tilltalande yttre.

Och vem har sagt att hög funktionalitet per definition innebär att allt måste gå i olika nyanser av DDR-grått? Finn en bra font och brickorna blir rejält mycket snyggare.
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.

Snowfox

Citat från: "silversixx"
Citat från: "Snowfox">brickorna mer svårlästa utan att fylla sitt estetiska syfte.

Eftersom det verkar vara sm i missuppfattningar så vill jag poängtera att det är bögigt att ha en "font" som favorit...
Kan klargöra det på svengelska med:
Eftersom det är championship i misunderstandings så vill jag point out att det är gay att ha en font som favorite...

Häpp, en inblick i tryckerbranschen?   :D

Elias Nordling

Kan lika got posta här också: Vi tänkte sent omsider dra igång publik speltestning av LIgny och Quatre Bras från La Belle Alliance. Om du är intresserad av att delta kan du maila Jeff Cherpeski som koordinerar speltestandet på mailto:jeffrey.cherpeski@gmail.com">jeffrey.cherpeski@gmail.com.

Det finns print and playkomponenter för test på papper, samt Vassal och Zun Tzu moduler för test på dator.