Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Krigsspel Galore III

Startat av silversixx, 2 september 2009 kl. 22:04:56

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Elias Nordling

Jag tackar och tar emot erbjudandet om sovplats!
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Delirium

Andreas, det ser ut som att svärföräldrarna ska bo i vårat gästrum över helgen, annars kan jag inhysa dig.
Imperial Elegy
1914 Twilight in the East
Space Empires

silversixx

Har talat med ett par sovkällor igår.
Herr Röhs, om du dyker upp så tar Herr Hanning emot dig.

Jag håller på att lösa de sista bitarna, och håller tummarna för att Björns svärföräldrar inte dyker upp den helgen... ;)

jonjac

Citat från: "jonjac"Bekräftar härmed eget behov av sovplats.

Tyvärr har det dykt upp en sak som eventuellt kommer innebära att jag inte kan komma. Så den sovplats jag eventuellt får tillägnad mig kan komma stå tom när det väl gäller. Jag vet inte säkert förrän sent i nästa vecka.  :(

silversixx

Ingen fara Jonas. Säg till om du dyker upp bara :)

Erik M

Datumkoll, noll. Inte konstigt det är tyst om GothCon.

Great War in Europe vore kul att titta närmare på. Vad säger ni om att ha en bisittare/brickflyttare?

Som jag sagt tidigare tar jag gärna med Dragon Pass. Man bygger ganska snabbt upp koll på spelet med små-scenarion. Finns ett av de större scenariona med tre spelare.

Jag borde kunna gräva fram Samuarai oxå.

Något intresse i Twilight Imperium?
Eller är det endast blippar tillåtna?

Tommy, med flera, det finns plats i huset om så önskas. Beroende på längd 2-3 platser. Dock ej lämpligt med pälsdjursallergiker.
Nej, jag spelar inte hitler-bingo, dock före och efter. Och bredvid, utanför och under.

Erik M

Alltså, jag anmäler mig. Det är ju bra om man gör det med.
Och behövs det så finns ett par sängplatser att tillgå för hitresta.
Nej, jag spelar inte hitler-bingo, dock före och efter. Och bredvid, utanför och under.

Vvornth

Elias, jag är ett arsel. Pga en släktfunktion på tjejens sida så kommer jag vara upptagen både fredag och lördag kväll. Sovplatsen är fortfarande öppen om du vill ha den, men du blir tvungen att navigera Götet lite på egen hand.
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

Elias Nordling

Nån annan som har en sängplats annars?

Tommy Röhs

Inget Galore för mig.  

:(

Erik M

:cry:

silversixx

Från Centralstationen, gå vänster när ni kommit in i centralstationen och gå mot drottningtorget (ni kommer se att det är mycket folk som rör sig fram och tillbaka där så det ska inte vara svårt att hitta).
Leta upp hållplatsen för Linje 1 och 3 (1:an Går mot Östra Sjukhuset och 3:an mot Kålltorp).
Åk förbi de båda Ullevi, njut av att ni är i en stad som vet hur man vinner SM och Europaguld (och spelat i Champions League). Hoppa av på Redbergsplatsen, hållplatsen efter Olskrokstorget.
Gå till Pressbyrån, när ni har den framför er så får ni korsa ett spårvagnsspår och en bussfil för att ta er till den vänstra sidan av redbergsplatsen.
Leta upp restaurang Halta Lottas (Ljusgul träkåk med röda markiser). Gå in på den lilla korsningen som kåken ligger vid. Där kommer ni se skolbyggnaden.

Elias Nordling

CiteraLeta upp restaurang Halta Lottas (Ljusgul träkåk med röda markiser).

Träkåkar med restauranger med namn som Halta Lottas! Såna har vi inte i Stockholm  :cry:

Elias Nordling

Mats: Ska vi säga att vi kör 1805. Lackar vi ur på det byter vi till Hellenes, så tar jag med Bulge för ett snabbfix om vi känner för det.

Jag har alla tre spelen, men vi kan kanske dela på packningen?

silversixx

Citat från: "Elias Nordling"
CiteraLeta upp restaurang Halta Lottas (Ljusgul träkåk med röda markiser).

Träkåkar med restauranger med namn som Halta Lottas! Såna har vi inte i Stockholm  :cry:
Tror den är uppkallad efter nån halt hora...