Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Senaste köp

Startat av silversixx, 9 september 2009 kl. 00:00:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 24 Gäster tittar på detta ämne.

Delirium

OT så klart, men när är Pewpewcon?
Imperial Elegy
1914 Twilight in the East
Space Empires

Scipio

Citat från: Delirium skrivet  3 september 2014 kl. 16:21:32
OT så klart, men när är Pewpewcon?
26/9-28/9 och vi kommer att ha ett krigsspelsrum. http://pewpewcon.se/2014/
"Randomization is too important to be left to chance"

Strv102r

Won by the Sword har landat! Ingen tull heller. Lite ironiskt, det var väl till stor del för att få in mer tull som vi blandade oss i det kriget?
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon & The Gamers GD 41. Därefter GMT Barbarossa; Crimea  och Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Elias Nordling

CiteraWon by the Sword har landat! Ingen tull heller. Lite ironiskt, det var väl till stor del för att få in mer tull som vi blandade oss i det kriget?
:mrgreen:
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Jon

Trots köpstopp inför en flytt så passade jag på att köpa Thunder Alley. Har ju dock lite svårt att förstå hur en felaktig tabell på alla fyra banor slank igenom granskning.

Pierre

Citat från: Jon skrivet  3 september 2014 kl. 18:58:23
Trots köpstopp inför en flytt så passade jag på att köpa Thunder Alley. Har ju dock lite svårt att förstå hur en felaktig tabell på alla fyra banor slank igenom granskning.
Det är ju dock inget större problem eftersom man lär sig tabellen utantill rätt snabbt, jag har inte ens spelat det ännu annat än ett halvt solo-parti där jag bara ville få koll på reglerna och jag kollade inte på tabellen efter ett tag. Visst det är klantigt men det är dessvärre sådant som händer.

Mats Eden

1944: Race to the Rhine kom idag.
Turligt nog har jag smittat min son (med både spel och förkylningsbacill) så vi hann med tre omgångar idag :)

Ett snabbt (1-2 tim) race/logistikspel som jag tar med på kommande konvent

/Mats

Elias Nordling

Det är jag nyfiken på, kommer du till BSK spelar jag det gärna där. Och så har vi ju vårt Bomber Command-parti innestående.

Pierre

Fick hem Fire in the Lake och ett mounted board till Bomber Command, tullfritt och allt!

Delirium

Fontenoy direkt frÃ¥n Clash of Arms. Ã...terigen ruskigt snabbt levererat och direkt i brevlÃ¥dan (vilket sÃ¥ klart innebär tullfritt). Vet inte riktigt hur de bär sig Ã¥t men deras kombination av effektiv lagerpersonal, paketering, val av fraktsätt och tilldelad leverantör i Svea Rike är top notch.
Imperial Elegy
Space Empires

aegneus

Commands & Colors: Ancients. Skall bli kul att prova systemet.

Elias Nordling

Won by the Sword, Ted Raicers dubbelpack och tjock spelplan till Bomber Command. Utan tull.

Delirium

Won by the Sword uthämtat idag, tullfritt. På rekommendation av uvarna inväntar jag errata och reparationer innan jag ens öppnar plasten, även om det ser fint ut.
Imperial Elegy
Space Empires

Elias Nordling

Ja den hamnar inte överst i klippa brickor-högen, inte.

tinG

Citat från: Delirium skrivet 17 september 2014 kl. 10:23:00
Won by the Sword uthämtat idag, tullfritt. På rekommendation av uvarna inväntar jag errata och reparationer innan jag ens öppnar plasten, även om det ser fint ut.

Tullat, hämtat, öppnat, tittat...
Borde bli bra
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte