Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Senaste köp

Startat av silversixx, 9 september 2009 kl. 00:00:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 22 Gäster tittar på detta ämne.

Andreas Lundin

Jag gjorde misstaget att återköpa ASL och Beyond Valor...
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Wes

Citat från: Andreas Lundin skrivet 14 juni 2016 kl. 16:16:54
Jag gjorde misstaget att återköpa ASL och Beyond Valor...
Perfekt att puncha under EM.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Delirium

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Morabergaren

Jag fortsätter min strategi att köpa/återköpa spel jag missat de senaste decennierna eller återköper. Inga problem med bättre begagnade grejor. Vissa är köpta här: tack för bra affärer. De senaste kapen är
Squad leader (läst reglerna)
Washington's War
Pax Baltica (spelat nu)
Twilight Struggle
Unhappy King Charles
Ukraine '43
Spanish civil war
Cobra -  Descision ed
A house divided

Hoppas det blir en regnig sommar ;)

Spelar just nu: Flamme rouge (roligt på riktigt) och Seikegahara.

spacemonkey

Thomas Bergman

Citat från: Thomas Bergman skrivet 20 maj 2016 kl. 14:05:06
Citat från: Elias Nordling skrivet 20 maj 2016 kl. 12:35:17
1556 kr  :cry:

OK, tack. Återkommer med rapport när jag får spelet.

I förra veckan kom The Last Blitzkrieg beställt från UGG. Kostade mig 1367 spänn. Ett par hundra kronor billigare än direktbeställning från MMP (vid tull) men det tog å andra sidan några veckor längre.

Elias Nordling

Fick update-kitet till Won by the Sword i dag, så nu är det äntligen dags att puncha spelet. Intressant nog var det skickat av Second Chance Games i Storbritannien, så eventuellt håller GMT på att skaffa sig postombud i Europa.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Strv102r

Citat från: Elias Nordling skrivet  5 juli 2016 kl. 16:32:32
Fick update-kitet till Won by the Sword i dag, så nu är det äntligen dags att puncha spelet. Intressant nog var det skickat av Second Chance Games i Storbritannien, så eventuellt håller GMT på att skaffa sig postombudf i Europa.
[/t

Fick mitt igår. Lagom i tid så att säga...
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Andreas Lundin

Citeraeventuellt håller GMT på att skaffa sig postombud i Europa.

...du menar i Förenade kungadömet? Det är väl ingen idé för GMT att bygga upp den verksamheten nu när dom ska lämna unionen, men dom kanske förhandlar sig till en öppen marknad?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

tinG

Citat från: Elias Nordling skrivet  5 juli 2016 kl. 16:32:32
Fick update-kitet till Won by the Sword i dag, så nu är det äntligen dags att puncha spelet. Intressant nog var det skickat av Second Chance Games i Storbritannien....//

Samma här. Det skall bli kul att äntligen kunna spela detta som man väntat på i så många år.  :)

Juni/juli har utvecklats till någon slags köpfest:

Napoleons Last Gamble (OSG)
La Patrie en Danger (OSG)
The Last Success (OSG)
Wir Sind Das Volk (Histogames)

Glad sommar!

Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

Delirium

Vad ska man annars göra på sommaren? ;)

OT: Andreas, på vilket sätt britterna & co lämnar unionen och när blir ju föremål för förhandlingar som ingen av parterna verkar särskilt intresserade av eller kapabla till. Nog ingen panik för GMT att byta land. ;)

P-O Jönsson

Sicily II, inklusive magazin och tullmongo.
Försöker lära mig Fighting Wings: Whistling Death
Mitt uppe i:Lbd Lutzen och CG II i Valor of the Guards

spacemonkey

Citat från: Peojon skrivet 12 juli 2016 kl. 12:34:58
Sicily II, inklusive magazin och tullmongo.

+1 men utan tullmongo

Delirium

The Last Success, från Kevin Zucker och OSG. Direkt i brevlådan (behöver vanligtvis hämta ut) och utan något mongo alls. Obegripligt.

sfclinken

OCS Sicily II anlände. Utan tull. Yay.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "