Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_silversixx

Senaste köp

Startat av silversixx, 9 september 2009 kl. 00:00:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 5 Gäster tittar på detta ämne.

Micke G

White Bear Red Sun (LFG), kampanj och taktiskt sjökrigsspel om rysk-japanska kriget 1904-1905!

Klas Malmström

Fick precis en avi från Postnord om en försändelse från MMP - tror det är två kopior av nya ASL modulen som tack för korrekturhjälp. Tyvärr verkar det som om tullmongo har satt klorna i det.  :(
Klas Malmström
Linköping

Klas Malmström

Citat från: Klas Malmström skrivet 12 januari 2018 kl. 18:05:12
Fick precis en avi från Postnord om en försändelse från MMP - tror det är två kopior av nya ASL modulen som tack för korrekturhjälp. Tyvärr verkar det som om tullmongo har satt klorna i det.  :(
Klarade Customs Task Check trots allt.  :)
Klas Malmström
Linköping

Delirium

1914

sfclinken

Citat från: Klas Malmström skrivet 16 januari 2018 kl. 18:23:46
Citat från: Klas Malmström skrivet 12 januari 2018 kl. 18:05:12
Fick precis en avi från Postnord om en försändelse från MMP - tror det är två kopior av nya ASL modulen som tack för korrekturhjälp. Tyvärr verkar det som om tullmongo har satt klorna i det.  :(
Klarade Customs Task Check trots allt.  :)

Då kanske jag med får mitt snart. Men jag antar du stod liiiite högre på väntlistan 8)
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

Klas Malmström

Citat från: sfclinken skrivet 17 januari 2018 kl. 08:57:36Då kanske jag med får mitt snart. Men jag antar du stod liiiite högre på väntlistan 8)
Mitt ex. är som tack för hjälp med korrektur/utveckling/etc. Jag vet inte hur MMP skickar ut sådana relativt pre-orders. Men jag vet att designers i USA har fått sina ex, så kanske dom skickas ut före alla pre-orders.

Jag läste på CSW (eller om det var FB) igår att enligt Youse så hade MMP endast skickat ut mellan 30-40% av alla pre-orders ännu.
Klas Malmström
Linköping

sfclinken

Citat från: Klas Malmström skrivet 17 januari 2018 kl. 12:38:49
Citat från: sfclinken skrivet 17 januari 2018 kl. 08:57:36Då kanske jag med får mitt snart. Men jag antar du stod liiiite högre på väntlistan 8)
Mitt ex. är som tack för hjälp med korrektur/utveckling/etc. Jag vet inte hur MMP skickar ut sådana relativt pre-orders. Men jag vet att designers i USA har fått sina ex, så kanske dom skickas ut före alla pre-orders.

Jag läste på CSW (eller om det var FB) igår att enligt Youse så hade MMP endast skickat ut mellan 30-40% av alla pre-orders ännu.

Ingen brådska fö rmin del. Jag har väl 100-150 scenarios och ett par kampanjer att spela innan det blir torrt.... :cry:
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

tinG

Citat från: sfclinken skrivet 17 januari 2018 kl. 12:49:31
Ingen brådska fö rmin del. Jag har väl 100-150 scenarios och ett par kampanjer att spela innan det blir torrt.... :cry:

Vassallar du eller får du till FtF? Själv lite sugen på ASL igen.
Vad gör du nattetid nu för tiden?  :P
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

Baxter

Ett mäktigt paket med Sherman Leader inkl kickstartergodis och ett Field Commander: Napoleon på köpet :) Ett Tiger Leader upgrade kit någon..?

sfclinken

Citat från: tinG skrivet 17 januari 2018 kl. 15:27:08
Citat från: sfclinken skrivet 17 januari 2018 kl. 12:49:31
Ingen brådska fö rmin del. Jag har väl 100-150 scenarios och ett par kampanjer att spela innan det blir torrt.... :cry:

Vassallar du eller får du till FtF? Själv lite sugen på ASL igen.
Vad gör du nattetid nu för tiden?  :P

Vassal+Skype 👍🏻
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

Strv102r

Poltavas dread day från Turning Point Simulations. Tror att det blir ett Stora Nordiska Kriget Tema inom kort.
Ola Palmquist. Spelar nu:   GMT Roads to Leningrad, därefter GMTs Army Group Center, SPIs Panzergruppe Guderian, S&T Smolensk,  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Klocktornet

Visst nappar det? Jodå, denna månad:
Holland '44 av GMT Games. Helt såld på Ardennes '44-systemet.  8)
Winter Fury 2nd Edition av Avalanche Press. Samlar spel om Finland WWII.  :oops:
World at War Compendium II av Lock 'N Load Publishing. Här är jag bara okritisk Fanboy.  :D

Jon

The Great Game (Legion)

spacemonkey


Klas Malmström

Inget spel denna gången, utan en bok om krigsspel.
Klas Malmström
Linköping