Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_silversixx

Senaste köp

Startat av silversixx, 9 september 2009 kl. 00:00:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 4 Gäster tittar på detta ämne.

Jimmie

Det hade de säkert gjort.
Känns som att man mer eller mindre kan sluta hoppas på att slippa undan tullen hädanefter.

Klas Malmström

Citat från: Jimmie skrivet 12 april 2018 kl. 20:27:02
Det hade de säkert gjort.
Känns som att man mer eller mindre kan sluta hoppas på att slippa undan tullen hädanefter.
Verkar inte bättre - riktigt surt blir det ju om det är "ersättnings"-prylar som skickas för något man redan har betalt för som inte var korrekt.
Klas Malmström
Linköping

Strv102r

1985: Under an Iron Sky landade in idag. Ett riktigt jäkla jättepaket med en riktig jätteåda i. Har fruns släkt på besök så inventeringen får vänta.
Ola Palmquist. Spelar nu:   GMT Roads to Leningrad, därefter GMTs Army Group Center, SPIs Panzergruppe Guderian, S&T Smolensk,  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Miloman

La Bataille de Mont Saint Jean 8)

Andreas Lundin

#1804
At Any Cost Metz dök upp för några dagar sedan! Jag har redan soloat det en gång, och vilket spel alltså! Just nu träffar detta spel min sötpunkt. Inte för stort (en karta). Inte för mycket krom (men inte för lite heller - lagom?). Solovänligt (men inte gjort för solospel). Många scenarier ingår i paketet.

Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Warhammer 40000. GBoH

Jon

Königsberg dök upp i lådan! Extra kul att det är svenskt. 

Jon

Även Leuthen: Frederick's Greatest Victory (Victory Point Games) har anlänt nyligen.

Kanger

Great War Commander och nya Red Star White Eagle, nu innanför dörren och snart uppställda på bordet

Jon

The Saxon shore is burning (SoA) - Romare i Britannien
Dego (Aleph) - Napoleon mot Argenteau

Engelbrekt

På bordet nu: Space Empires + Band of Brothers

aegneus

Där dök Cataclysm upp, hemleverans!  :up:

Man kan ju som bekant inte ha för många Bulge-spel, gäller det för hela WWII också? Annars ligger jag illa till...

Strv102r

Ola Palmquist. Spelar nu:   GMT Roads to Leningrad, därefter GMTs Army Group Center, SPIs Panzergruppe Guderian, S&T Smolensk,  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Mats Eden

CSS: Montelimar ligger äntligen på bordet  :)

Jon

Köpte Panzer Battles -11th Panzer on the Chir River (MMP) för att jag var nyfiken på SCS med chit pull. Bland de fulaste kartor jag sett på länge, deprimerande.

Strv102r

Citat från: Jon skrivet  9 juli 2018 kl. 18:58:36
Köpte Panzer Battles -11th Panzer on the Chir River (MMP) för att jag var nyfiken på SCS med chit pull. Bland de fulaste kartor jag sett på länge, deprimerande.

Nej den är inte så tilltalande.
Ola Palmquist. Spelar nu:   GMT Roads to Leningrad, därefter GMTs Army Group Center, SPIs Panzergruppe Guderian, S&T Smolensk,  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.