Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Senaste köp

Startat av silversixx, 9 september 2009 kl. 00:00:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 5 Gäster tittar på detta ämne.

Lennart Lindbäck

Waterloo 1815:Fallen Eagles II (HEXASIM).

Elias Nordling

"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

tinG

Citat från: Elias Nordling skrivet 30 december 2022 kl. 11:54:322022-12-30 11.49.39.jpg

Inväntar detsamma. intressant parallell med Baltic Approaches   :)
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

EvilSpook

Citat från: tinG skrivet 30 december 2022 kl. 14:39:50Inväntar detsamma. intressant parallell med Baltic Approaches  :)

Yes. Det är nästan samma skala (diffar 6-7% ungefär om jag minns rätt) så man kan med fördel köra Red Storm på C3I kartorna. 

//EvilSpook

Elias Nordling

2023-01-07 18.25.04.jpg

Från GMT-rean. Normandy'44 har jag ägt, dissat och sålt, och köper nu nyare utgåva. Efter Salerno kände jag att jag nog kommer gilla Normandy om jag ger det en chans.

Roundhammer är en expansion till Liberty Roads med scenario för invasion 1943. Det är en cool sirtuation tycker jag och ser fram emot att få prova det med systemet. 
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

jerry

Vietnam mmmmmmm måste nog skaffa själv också
Hittat ny lokal, nu spelas "Empires in arms" med 6 pers.

ErikLj

Musket & Pike, Dual pack

Scipio

Fick hem Time of Wars: Eastern Europe 1590 - 1660
Inte ett jätteutforskat tema.
"Randomization is too important to be left to chance"

thermopylai

Citat från: Scipio skrivet 16 januari 2023 kl. 17:25:53Fick hem Time of Wars: Eastern Europe 1590 - 1660
Inte ett jätteutforskat tema.

Skit också! Ett jätteintressant spel till.
"För övrigt anser jag att Ryssland bör förstöras."

Jimmie

The Russian Campaign med extra kartor låg framför ytterdörren när jag kom hem. Hade glömt ändra till EU-vänlig frakt så jag blev 498 riksdaler fattigare...

Strv102r

GMTs Inferno. Jag har ju inte hunnit testa vare sig Nevsky eller Almovarid än, men va f-n?
Ola Palmquist. Spelar nu:   GMTs Barbarossa; Crimea scen 2 Odessa: Hero City och scen 1: The Tartar Ditch, därefter SPIs Army Group South; Kiev & Rostov, MMPs Rostov 41, GMTs Barbarossa; Kiev to Rostov. Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Klas Malmström

Fick avi:n från Postnord för nästa "tack för hjäpen" paket från MMP. Återstår att se om dom "köper" min beskrivning av innehållet/värdet.  :D
Klas Malmström
Linköping

Klas Malmström

Citat från: Klas Malmström skrivet  2 februari 2023 kl. 19:20:39Fick avi:n från Postnord för nästa "tack för hjäpen" paket från MMP. Återstår att se om dom "köper" min beskrivning av innehållet/värdet.  :D
Det gjorde dom. 355 SEK gick det på för senaste ASL prylarna från MMP.
Klas Malmström
Linköping

Delirium

EU: the Price of Power
Frosthaven  :oops:
Empires in Arms
World in Flames
(Är det 90-tal igen??)

Scipio

Citat från: Delirium skrivet  9 februari 2023 kl. 14:14:29EU: the Price of Power
Frosthaven  :oops:
Oj dyra leksaker det där!   :D
Har du spelat igenom Gloomhaven redan!?   :o
"Randomization is too important to be left to chance"