Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Senaste köp

Startat av silversixx, 9 september 2009 kl. 00:00:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 12 Gäster tittar på detta ämne.

Delirium

Imponerande!
Imperial Elegy
1914 Twilight in the East
Space Empires

Andreas Lundin

kanske för att paketet kom från våra vänner på World of Boardgames...  8)  :lol:
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

P-O Jönsson

Army Group Narwa anlände till min lägenhet medelst bud i fredags kväll! GIllar kartan väldigt mycket!
Försöker lära mig Fighting Wings: Whistling Death
Mitt uppe i:Lbd Lutzen och CG II i Valor of the Guards

Nisse

Desert War, Egypt 1940 från Worthington Games inhandlades i förrgår. Läst reglerna och provspelat en GT. Rätt enkelt med bara 8 sidor regler, dvs helt i min smak!

BigPapaBear

Citat från: "Nisse"Desert War, Egypt 1940 från Worthington Games inhandlades i förrgår. Läst reglerna och provspelat en GT. Rätt enkelt med bara 8 sidor regler, dvs helt i min smak!

Har kikat på det, men jag är rädd för Richard Berg.
En mycket bitter liten man.

P-O Jönsson

O'Connors Offensive från 3W
Försöker lära mig Fighting Wings: Whistling Death
Mitt uppe i:Lbd Lutzen och CG II i Valor of the Guards

BigPapaBear

Hittade Kanev väldigt billigt, så jag slog till.

tinG

Bomber Command över disk!
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

BigPapaBear

Citat från: "tinG"Bomber Command över disk!

Old skool!

Klas Malmström

Special Ops Issue #3 - Summer 2012. Med spelet "A Victory Complete: The Battle of Tannenberg, 1914"
Klas Malmström
Linköping

Snowfox

Citat från: "BigPapaBear"
Citat från: "Nisse"Desert War, Egypt 1940 från Worthington Games inhandlades i förrgår. Läst reglerna och provspelat en GT. Rätt enkelt med bara 8 sidor regler, dvs helt i min smak!

Har kikat på det, men jag är rädd för Richard Berg.

Herr Berg är hanterbar om det är rätt domptör som håller i projektet.
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.

Strv102r

S & T, The New Mexico Campaign 1862.
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon & The Gamers GD 41. Därefter GMT Barbarossa; Crimea  och Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Nisse

The fire of Midway köpte jag för nån vecka sedan. Sen blev det desert war lite innan det. Tillsist Corsairleader från Elias.

Nu saknas bara tid att spela! :D

Strv102r

Citat från: "Nisse"Nu saknas bara tid att spela! :D

Det går att köpa det med. Lite dyrare bara. Frun och jag ska till Rom en lång weekend i November...
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon & The Gamers GD 41. Därefter GMT Barbarossa; Crimea  och Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Nisse

Citat från: "Strv102r"
Citat från: "Nisse"Nu saknas bara tid att spela! :D

Det går att köpa det med. Lite dyrare bara. Frun och jag ska till Rom en lång weekend i November...

Smidigt! man bokar en resa och skickar iväg frun med dig så får man en långhelg att spela på! :P