Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Senaste köp

Startat av silversixx, 9 september 2009 kl. 00:00:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 13 Gäster tittar på detta ämne.

Delirium

Med facit i hand är väl hela kriget onödigt?
Imperial Elegy
1914 Twilight in the East
Space Empires

Strv102r

Citat från: "Tordan"SPQR, 40 kr på stadsmissionen.

Inte illa!   :up:  :up:  :up:  :up:  :up:  :up:  :up:
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon & The Gamers GD 41. Därefter GMT Barbarossa; Crimea  och Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Tordan

Eller hur! Har aldrig spelat nåt ancient- spel och hade för mig att detta rekommenderas? Har just kommit hem och lådan innehöll dessutom C3i, Vol 1 nr. 2, innehållande The Hammer of God-modulen.
/Tord Hoppe

Elias Nordling

Mycket bra deal! Hammer of God-scenariorna är ett bra ställe att lära sig mekanismerna.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Delirium

Snyggt kap där. Det och att en kompis berätttat om en kanonbra rollspelsdeal han gjorde på loppis gör att man kanske borde spana in den scenen lite mer.

I vilket fall, It Never Snows från MMP kom hit, utan tull. Nej visst ja, det var från World of Boardgames!
Imperial Elegy
1914 Twilight in the East
Space Empires

Jon

Nyutgåvan av Army Group Narwa ligger och väntar på posten, tillsammans med OCS Sicily.

Space Hulk Death Angel är också nyligen införskaffat.

Elias Nordling

Army Group Narwa väntar på mig på posten också.

Elias Nordling

Och där kom min Battles 9.

Southpaw

Sedan senaste uppdateringen har Space Empires 4X + exp Close Encounters trillat in från GMT rean (mit zoll...), och idag hämtade jag The Hunters som lyckats undvika tullarnas vakande ögon.  8)

Tordan

The Hunters, ingen tull/moms.
/Tord Hoppe

Jon

Hunters, ingen tull.

Scipio

Offensive a outrance och erratapaketet till Supreme Commander droppade precis in, tullfritt.
"Randomization is too important to be left to chance"

Andreas Lundin

CiteraOffensive a outrance och erratapaketet till Supreme Commander droppade precis in, tullfritt.

magnifique!
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

andqui

Citat från: "Scipio"...erratapaketet till Supreme Commander droppade precis in...

Vart kan man beställa detta paket?

Får väl erkänna att jag inte precis lusläst GMT-sajt, inte mer än vad som gjordes med reglerna innan de skeppades i alla fall.  :P
Anders

Scipio

Citat från: "andqui"
Citat från: "Scipio"...erratapaketet till Supreme Commander droppade precis in...

Vart kan man beställa detta paket?

Får väl erkänna att jag inte precis lusläst GMT-sajt, inte mer än vad som gjordes med reglerna innan de skeppades i alla fall.  :P
Om man P500ade spelet från GMT så får du det automatiskt.
Efter vad jag har förstått så hann dom aldrig skicka SC till butik innan felen upptäcktes så alla sådana spel ska redan innehålla de nya komponenterna.
"Randomization is too important to be left to chance"