Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Senaste köp

Startat av silversixx, 9 september 2009 kl. 00:00:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 31 Gäster tittar på detta ämne.

Strv102r

Efter att ha läst Boken om Skageracksslaget 1916 från SMB så blev detta köp oundvikligt!

Jutland 1916 från AP.
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon & The Gamers GD 41. Därefter GMT Barbarossa; Crimea  och Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Wes

Citat från: Strv102r skrivet 22 juni 2015 kl. 12:53:55

Jutland 1916 från AP.

Great War at Sea: Jutland?

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Strv102r

Citat från: Wes skrivet 22 juni 2015 kl. 17:34:04

Citat från: Strv102r skrivet 22 juni 2015 kl. 12:53:55

Jutland 1916 från AP.

Great War at Sea: Jutland?

The very one.
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon & The Gamers GD 41. Därefter GMT Barbarossa; Crimea  och Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Wes

Den vill jag också ha. Var köper man den? Finns den i Europa?

Strv102r

Jag köpte den från Noble Knight games i USA. Jag fick en 10% kupongkod för nästa köp som gäller till september som jag inte lommer nyttja. Om du vill ha den så PM:a.

Wes

Tackar!
Men tyvärr
Sold Out!
nu

Strv102r

Toulon 1793 från Legion Games.

Eranthis

Panzer Leader, Avalon Hill. Kom idag. Opunchat!  :D

Strv102r

Och där kom Tanga 1914 och Dien Bien Phu, båda från Legion Games.

Elias Nordling

Enemy Action: Ardennes från Compass Games. Jo jag vet, Ardennerna. Men: John Butterfield, tror inte han gjort något spel som inte varit genialiskt.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

magnus lindström

Virgin Queen och nu vill jag ha Here I Stand :)

Strv102r

Citat från: Elias Nordling skrivet 30 juni 2015 kl. 14:29:53
Enemy Action: Ardennes från Compass Games. Jo jag vet, Ardennerna. Men: John Butterfield, tror inte han gjort något spel som inte varit genialiskt.

Känner inte till hans spel tror jag. Vad mer har han gjort.

Elias Nordling

Ambush!, D-Day at Omaha Beach, RAF och West End Games Soldiers bl a.

Elias Nordling

Och Hell's Highway.

Jon

Day of Days (MMP) dök upp. Fem dagars leveranstid från USA, ingen tull och beställt under introduktionens specialpris.