Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Senaste köp

Startat av silversixx, 9 september 2009 kl. 00:00:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 25 Gäster tittar på detta ämne.

Scipio

Citat från: Andreas Lundin skrivet 19 februari 2016 kl. 13:36:30
Citat från: Scipio skrivet 19 februari 2016 kl. 08:47:58
Talon och Liberty or Death med superjackpott på Tull-bingot!

Talon får du gärna kommentera när du tittat på det och gått igenom det lite. Jag är på "staketet" vad gäller det. Först hade jag det på p500, men tog bort det efter att jag tyckte att det såg lite "ostigt" ut och efter att designerns skrivit en del om det på GMTs blogg. Det liksom klickade inte riktigt och såg tråkigt ut. Jag hoppas att jag har fel. Börjar jag bli gammal och gnällig?
Will do.
Jag höll också på att låta bli den men var några designidéer som jag läste om som jag tyckte verkade intressanta och som fick mig att ge det en chans ändå.
"Randomization is too important to be left to chance"

Klocktornet

Silent Victory (Consim Press) har dykt upp utan tullpeng. Verkar som om tullgubbarna har annat att göra ...

Inbillar mig att SV är som The Hunters fast lite annat krom.
Gillar The Hunters skarpt, så skarpt att jag även köpte 2nd Printing (den rättade versionen).

Pierre

Citat från: Elias Nordling skrivet 18 februari 2016 kl. 07:12:49
C3i 29 med Plan Orange.
Samma här. Jag hoppas att jag ska orka lära mig EoTS via Plan Orange, känns som en lagom start.

Strv102r

Beställde We the People och Brandywine från Noble Knight Games i september. De kom aldrig och till sist fick jag veta att paketet kommit tillbaka till avsändaren.  :x Svenska posten är inte vad den borde vara...  :down:

Så fick jag paketet till sist.

Men i det låg GMTS The US Civil War...  :insecure:

Mejlade så klart och fick veta att de redan identifierat misstaget och att det rätta paketet var på väg.  :)

Jag kunde behålla The Civil War.  :| :mrgreen: :up:  :ultra:
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Fredrik H

Det var ju onekligen plåster på såren, det spelet är riktigt bra!  :up: Ett av mina paket från Noble Knight försvann i höstas, men dom skickade ett nytt. Undrar ju onekligen vem på posten som är spelets lycklige ägare idag...

Wes

Citat från: Strv102r skrivet 26 februari 2016 kl. 17:25:18
Beställde We the People och Brandywine från Noble Knight Games i september. De kom aldrig och till sist fick jag veta att paketet kommit tillbaka till avsändaren.  :x Svenska posten är inte vad den borde vara...  :down:

Så fick jag paketet till sist.

Men i det låg GMTS The US Civil War...  :insecure:

Mejlade så klart och fick veta att de redan identifierat misstaget och att det rätta paketet var på väg.  :)

Jag kunde behålla The Civil War.  :| :mrgreen: :up:  :ultra:

Precis som när jag beställde en postorderbrud. [emoji849]

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Elias Nordling

Jag har haft två Noble Knight-paket som studsat.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Delirium

Jag har inte haft postproblem med Noble Knight de två gånger jag beställt från dem men ändå roliga incidenter, när jag köpte WW2:ETO var skicket lite slitnare än deras angivna status (enligt mig) så jag fick 20 bucks i rabatt på nästa köp. När jag köpte (opunchat) A3R fanns det en extra uppsättning kartor i lådan PLUS kartorna till Rising Sun. Det tyckte jag i och för sig inte var lönt att anmäla.  :up:
Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Scipio

Operation Dauntless och den här gången hade tullen nickat till.
"Randomization is too important to be left to chance"

aegneus

Björns Churchill har flyttat till mig i Kungsbacka. Tull 22 kr.   :(

Elias Nordling

Talon utan tull
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Wes

GBoH
Hoplite
Alexander
War galley
Chandragupta
Caesar, conquest of Gaul

Skickat från min iPhone med Tapatalk

The Fat Red Line

Enemy Coast Ahead på rea
Pax Baltica

Jag är nöjd. :)

Köpte även Next War Taiwan och ett spillrans nytt boxat och plastat NW Korea.

Supernöjd! :lol:

Strv102r

War in the Wind från Compass. Drygt 200 pix till nytt medelräckviddigt Lv?
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Engelbrekt

GMT:s Flying Colors, Fleet Actions in the Age of Sail
På bordet nu: BAR, BCS och Nevsky.