Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Senaste köp

Startat av silversixx, 9 september 2009 kl. 00:00:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 23 Gäster tittar på detta ämne.

Delirium

Liten varning för dyr dollar när det gäller reorna, jag själv är åtminstone inte van vid att räkna med över 9 spänn per buck.
Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Strv102r

Beroende på vad man tror om effekterna av presidentvalet kanske man kan få spelen billigare till fullpris när dollarn störtdyker? Kanske inte så dumt att det blev som det blev...
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Jon

Thunder in the Ozarks, ziplockutgåvan. Gillade Stonewalls Sword så det kan nog bli bra.

Även War in the wind (Compass) dök upp.

Andreas Lundin

Ja, TitO verkar vara en höjdare! Zip-locks är the thing när man beställer från Trumpland.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Delirium

Tveksamt, dollarn är lika dyr, och risken för tullmongo är väl lika stor?
Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Andreas Lundin

Nä, kuvert har aldrig fastnat i tullen för mig. Dessutom mycket mindre frakt ju.  :up:
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

jerry

Reglerna till "mastereuropa"
Nu spelas WIF på 5 pers samt red barricades på 2 man
Empires in arms kollapsade

Klas Malmström

Leverans från DHL idag. Det var inte igår man fick hem ett spel med monterad karta.  :)
Klas Malmström
Linköping

jerry

Citat från: Klas Malmström skrivet 14 december 2016 kl. 17:31:55
Leverans från DHL idag. Det var inte igår man fick hem ett spel med monterad karta.  :)
Har inte köpt brädspel på 100 år men detta verkar riktigt riktigt mysigt.
Nu spelas WIF på 5 pers samt red barricades på 2 man
Empires in arms kollapsade

Andreas Lundin

Fick hem delux-uppgraderingen av Triumph and Tragedy med extra tjocka blippar och monterad tjockkarta. Riktigt najs.

Fick även Germania Magna, ett trevligt kortkrigsspel.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

sfclinken

Eftersom jag har snöat in på C&C så landade C&C Napoleonics hemma. Både grundbox och Prussia. Nu får fingertopparna läka lite innan nästa expansion inhandlas. Klistra alla dessa block tär på huden .... :shock:
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

Jon

Elias Nordling

Min speltestkopia av Wing Leader: Supremacy. Har redan spelat alla scenariorna i lådan minst en gåmg  :P
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Jon

Victory or Death (Quartermaster General Peloponesian War)

Jimmie

Afrika 2nd edition från Björne!
Kartan är redan på bordet och markörerna på väg upp!