Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Senaste köp

Startat av silversixx, 9 september 2009 kl. 00:00:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 5 Gäster tittar på detta ämne.

Delirium

Hoppas någon av er ändå tar med ett ex av Jaws of Victory för en liten unboxing live!
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Granlid

Citat från: tinG skrivet 18 februari 2020 kl. 17:25:02
Citat från: aegneus skrivet 17 februari 2020 kl. 18:29:26
Där har ni ert sidegame under GOSS  :P

I GOSS finns ingen vilotid  :D

Ajdå, kommer att nå Fatigue-2 redan på lördag kväll då...
Friendly fire isn't.

Klas Malmström

Senaste batch:en med ASL produkter från MMP....lyckade även slå bra på Tullmongo Detection Table.
Klas Malmström
Linköping

Wes

Citat från: Klas Malmström skrivet  4 mars 2020 kl. 18:38:31
Senaste batch:en med ASL produkter från MMP....lyckade även slå bra på Tullmongo Detection Table.

Det verkar gå bra för MMP/ASL för tillfället.

Wes

Köpte Stalingrad 42, The Road to Cheren, The Siege of Orgun, Poland Defiant och Thunder in the Ozarks för någon vecka sedan.

I förrgår beställde jag Fields of Fire vol. 2 från webhallen och fick det hemlevererat redan igår  :o

Jag har redan hunnit prova The Road to Cheren, The Siege of Orgun och Thunder in the Ozarks solo.

Delirium

Det är bra, vi ska ju stödja handeln i dessa kristider.  :P

Andreas Lundin

CiteraSenaste batch:en med ASL produkter från MMP....lyckade även slå bra på Tullmongo Detection Table.
Får inte du dessa grejer i provision?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Klas Malmström

Citat från: Andreas Lundin skrivet  4 april 2020 kl. 22:29:57
CiteraSenaste batch:en med ASL produkter från MMP....lyckade även slå bra på Tullmongo Detection Table.
Får inte du dessa grejer i provision?
Förvisso - men ibland "interceptas" dom av PostNord med att dom vill veta vad det är för något - har skett två ggr. Iofs kom även dom paketen utan tull+moms på senare.
Klas Malmström
Linköping

Delirium

Angett värde eller pris på det skickade har väl aldrig verkat spelat någon roll för interceptionrisk?

Klas Malmström

Citat från: Delirium skrivet  5 april 2020 kl. 12:46:06Angett värde eller pris på det skickade har väl aldrig verkat spelat någon roll för interceptionrisk?
Kanske inte - men ibland känns det som det.  :D

Dom två paketen som PostNord "fångade" upp stod det "Games + magazine" på och value "$0.01". Jag skickade mail om vad det var - givetvis angav jag ett mycket lägre pris än vad det var och skrev att det var "brädspel, typ monopol".  :)  Efter ett par dagar så fick jag avi:n att hämta det på OK. Jag hade faktiskt berett mig på att åka på tull+moms här.

Nästa paketet jag fick stod det i princip samma sak. Där fick jag endast en avi att hämta det på OK - där behövde PostNord ingen ytterligare förklaring.

Det senast samma sak - förutom att det ny stod "$200.00". Endast avi.

Så sannerligen ett lotteri verkar det vara.
Klas Malmström
Linköping

Wes

Dien Biên Phu
2nd edition

B_J_S

Fick äntligen tag i Wilderness war.
Infidel och Iron & Oak kom tydligen också med. Vad synd...  :D
//Jonas

B_J_S

Sekigahara, A Distant Plain och Austerlitz landade på bordet hemma.
Känns lite som att man har ett beroende. Undrar bara vilket det är?
//Jonas

Mimer

Fick nyligen levererat Deadly Northern Lights.

Jisses vilka stora kartor. :)

Andreas Lundin

...och vilka små brickor/counters... mina ögon tåras av kisandet.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East