Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Senaste köp

Startat av silversixx, 9 september 2009 kl. 00:00:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 23 Gäster tittar på detta ämne.

Strv102r

Di Simulas From Salerno to Rome. Ursnygga brickor.

Olika förband har olika maskeringsmönster på sina fordonsikoner trots att det är samma vagn!
Ola Palmquist. Spelar nu:  SPIs Operation Typhoon, därefter Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Kanger

Root Underworld inköpt

Delirium

Vi har en tendens att bara skriva när något är negativt, så jag vill uppmärksamma att mitt exemplar av GMT p500 Flying Colors 3rd deluxe ed levererades euro-friendly via Udo Grebe till dörren idag, jag fick heads up två dagar innan av UPS, och allt kostade mig 758 kronor.
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Jimmie

Rostov 41 och Iron Curtain dök upp med en veckas mellanrum!
Rostov är redan på bordet med två rundor körda. Trevlig terräng och enkla regler!

Elias Nordling

Iron Curtain och Ariete
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

jerry

Mid-East peace ..................
Nu spelas third World war (gamla utgåvan)samt red barricades i vår lokal, förbereder tvåmanna wif

Klas Malmström

Lite ASL prylar från MMP - "tack för hjälpen med korrektur, etc." - PostNord ville veta vad det var - men ingen moms/tull.
Klas Malmström
Linköping

Wes

Får man med svenskar i Swedish volunteers?

Klas Malmström

Citat från: Wes skrivet  5 november 2020 kl. 21:14:47Får man med svenskar i Swedish volunteers?
Bara dom som ställde upp frivilligt...  :D

Klas Malmström
Linköping

Frocken

Klas, kan man få kika på ett korrektur till scenariobeskrivningarna? En bekant till farsan var med från frivilligkåren -39 ända till striderna på Näset -44. Spelar inte ASL annars hade det varit ett givet köp.

Strv102r

TCS Ariete trillade in. Beroende på hur VGR får möjlighet att vaccinera så kanske det blir det efter A Frozen Hell.
Ola Palmquist. Spelar nu:  SPIs Operation Typhoon, därefter Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

tinG

All in på ACW den här vintern:
- Death Valley (GBACW)
- Dead of Winter (GBACW)
- Twin Peaks (GBACW)
- Across the Rappahanock (GMT)
- Glory III (GMT)
Nästan i alla fall...
- Dogs of War (C3)
- Ariete (TCS)
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

jerry

Inget spel men ändå... gick in på "erikshjälpen" i Kristianstad under dagen idag ............ vad ligger på första hyllan i mint condition för 34:-

Boken "The Blitzkrieg Legend" ...............jubel.
Nu spelas third World war (gamla utgåvan)samt red barricades i vår lokal, förbereder tvåmanna wif

Wes

Wings of the Motherland
Dyrt men kunde inte motstå ett spel med JU87 G brickor. Jag vet att Elias har två föregångare ute på sin säljlista. Om jag lyckas ta mig igenom reglerna en vacker dag och gillar det så kanske...

Days of Ire: Budapest 1956
mer ett eurospel än krigsspel kanske men temat är tilltalande och tillhör krigsspelsgenren tycker jag.

Elias Nordling

Jag fick en UPS-notifiering om paket på väg från UGG. Spännande!

...för jag har nämligen inte den ringaste aning om vad det är.

UGG har ju tagit över Euro Friendly Shipping från GMT, men det kan också vara något jag förbokat från dem från åratal sedan. Jag har inte beställt något från GMT heller nyligen. Jaja, vi får väl se när det kommer fram.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"