Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Förvarning: KonVux, nu i stereo!

Startat av CanuckWannabe, 8 mars 2005 kl. 09:50:43

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

CanuckWannabe

Planen är att det ska bli två KonVux i sommar.
Ett som uppvärming inför LinCon 10 - 12 juni (KonVux alltså, inte LinCon) och ett i början på augusti, troligen första helgen. Vi får dock inte klara besked från Herrgår'n förrän i maj.

Det mumlas om ett WiF-tema i augusti ifall någon är intresserad.

Vi körde 7 ages senast och det finns (till min förvåning) ett ganska stort intresse för att köra ett helkonventsarrangemang (kom ihåg vart du läste det ordet först  :D  ).

Jag hinner tyvärr inte arrangera ett sådant spel själv eftersom jag är Generalissimo över hela konventet, så jag undrar om det finns någon eldsjäl som är intresserad sig arrangera något?

Själv så vill jag gärna se tex TCS (har själv ett Black Sunday att låna ut) eller ett gäng Columbia-block. Det finns nog goda möjligheter att vi (Dragons' Den) kan köpa in spel ifall någon vill arrangera.

För er som har varit med på ett KonVux, finns det något vi kan förbättra? (förutom bättre möjligheter för övernattning)
KonVux är redan det trevligaste och bästa konventet  :D  men vi vill bli ännu bättre (beyond perfection)
In war it does not matter who is right. What matters is who is left.

Using statistics to define the truths that I want to believe in

CanuckWannabe

Citat från: "CanuckWannabe"Själv så vill jag gärna se tex TCS (har själv ett Black Sunday att låna ut)

Ähum, blev visst lite fel där, svårt att hålla reda på veckodagarna. Black Wednesday var det visst

CanuckWannabe

Det verkar bara bli KonVux i mono den här sommaren  :(
Det ska slipas och lackas golv i Herrgår'n, och hitta en annan lokal med tillgänglig bar är inte det lättaste. Och utan bar blir det inget riktigt KonVux ( Kon-IOGT-NTO ?? ).

Jag återkommer med mer när vi bestämmer något.

Delirium

Det här projektet verkar inte direkt bergsäkert.
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

CanuckWannabe

Sommarens första KonVux kördes helgen innan Lincon så det är redan ett faktum. Dessutom står det i Lincon-foldern att Dragon's Dens årsmöte ska vara på KonVux sista helgen i juli,  och det som står i Lincon-foldern måste ju vara sant  :D
Så någonting är jag tvungen att fixa  8)

CanuckWannabe

Jepp, det blir i stereo den här sommaren.  29 juli brakar det löst (brakar och brakar, det är ett litet konvent så det fjuppar nog bara lite).

Mer info på www.dragonsden.se