Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Säljer Ran, 1914 Twilight in the East, Chandragupta

Startat av hejhenrik, 16 september 2009 kl. 14:45:18

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Delirium

#15
Citat från: "hejhenrik"Jag tabbade mig rejält, när jag letade efter 1914 nu så hittade jag det inte och kom på att jag redan sålt det, här på sidan dessutom. Så kan det gå.

Du försökte sälja ett spel för andra gången på samma ställe? Imponerande!  :lol:
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Doomfarer

#16
Om Andreas ångrar sig nu köper jag gärna de två andra spelen. :)
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

Fredrik H

#17
Citat från: "hejhenrik"Jag tabbade mig rejält, när jag letade efter 1914 nu så hittade jag det inte och kom på att jag redan sålt det, här på sidan dessutom. Så kan det gå.

Hm, jag undrar vem den lycklige ägaren kan vara.... :D

Andreas Lundin

#18
Eftersom 1914 var "dragplåstret" och de andra spelen bara var bonus, så lär väl Ran och Chandragupta fortfarande vara till salu?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Doomfarer

#19
Som sagt var, jag köper dem. Bor i Lund så kan fixa träff någon dag.
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

hejhenrik

#20
Jodå spelen finns och de är dina. Har skickat pm.