Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Fanni har ju förökat sig!

Startat av BigPapaBear, 2 september 2009 kl. 21:53:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Erik Axel

Jag hittade en täljkniv liggande mitt framför mitt hus i förra veckan.

Organ

Citat från: "Erik Axel"Jag hittade en täljkniv liggande mitt framför mitt hus i förra veckan.
Ja, ni ser ju själva. Finnarna har så många knivar att de låter dem ligga och skräpa lite varsomhelst.
"Here's somewhere I don't believe in shouted the kid and hometown c-c-crumbled to the ground."

Snowfox

Citat från: "Organ"
Citat från: "Erik Axel"Jag hittade en täljkniv liggande mitt framför mitt hus i förra veckan.
Ja, ni ser ju själva. Finnarna har så många knivar att de låter dem ligga och skräpa lite varsomhelst.

Pass opp, kniven kan vara från Härjedalen oxå.
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.

silversixx

Citat från: "Elias Nordling"
CiteraDå är jag från ett land där folk snittar på 3 ungar per hushåll

Västsverige?  :D

Seriöst, jag hade en kompis som pluggade sociologi, och de hade en föreläsning av en kille som skrivit en avhandling som implicit framförde tesen att Västsverige var ett mer förmodernt samhälle än östra Sverige, där invånarna var mer känslomänniskor och hade lättare att dra fram kniven när man blev oense. Tala om att skapa fördomar där inga finns!
http://myspeak.se/sound/Arbetarsangen.mp3

För övrigt så vill jag tacka alla som gratulerade, dvs 4, ni andra som diskuterar allt annat önskar jag en stor hink med hiv.

BigPapaBear

Citat från: "silversixx"För övrigt så vill jag tacka alla som gratulerade, dvs 4, ni andra som diskuterar allt annat önskar jag en stor hink med hiv.

Moderation by buckets of HIV.  :up:
En mycket bitter liten man.

Delirium

Härligt att se att man inte mognar bara för att man skaffar barn!
Imperial Elegy
1914 Twilight in the East
Space Empires

silversixx

Man mognar på låtsas i den mån att man bryr sig lite om pensionen, lånesparande och framtiden.
Självklart så skrattar jag fortfarande gott åt dvärgar och transvestitet!

Föräldrarmognad är väl när man köper huset, bilen och röstar på högern?

BigPapaBear

Citat från: "silversixx"Föräldrarmognad är väl när man köper huset, bilen och röstar på högern?

Då har jag en bra bit kvar...  :D
En mycket bitter liten man.