Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Köpes: Here I Stand

Startat av Moberg, 21 september 2009 kl. 18:22:53

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Moberg

Är det någon som kan avvara sitt Here I stand. Jag är grymt nyfiken på detta spel. Maila mig på mailto:mat.mob@gmail.com">mat.mob@gmail.com

Vvornth

#1
Sätt upp dig på GMTs P500 reprint, det är rätt svårt att hitta begagnade ex av detta spel till vettigt pris då det har blivit synnerligen populärt.
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

Moberg

#2
Tack för tipset. Men tar det inte alldeles för lång tid :wink:

silversixx

#3
Ring Henke på Goblin Games i Göteborg. Tror han kan ha ett exemplar kvar i butiken.
031-245110

jonjac

#4
Möjligt att Dragon's Lair på Kungsholmen i Stockholm också har ett kvar i butiken. De hade ett kvar helgen när Friendly Fire var iaf.

Moberg

#5
Tack för hjälpen men de hade tyvärr sålt slut.

Någon som har fler tips?

Doomfarer

#6
BGGs marketplace kanske? Det eller ebay.

http://www.boardgamegeek.com/geekstore. ... meid=17392
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

Moberg

#7
Ville helst slippa det, men tack ändå.