Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Titel på sidan

Startat av jonjac, 24 mars 2010 kl. 09:58:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

jonjac

Hej. Som vanligt är det inte den som skrivit brevet som spelar personen i filmen.

Det vore smutt om titeln på sidan kunde ändras från "Forum för www.krigsspel.se" till bara "krigsspel.se". Jag som kör många tabbar ser bara "Forum för ...".

Iofs var favicon en förbättring, men likväl!

Delirium

Vad betyder "smutt"?  :?
Imperial Elegy
1914 Twilight in the East
Space Empires

jonjac

Citat från: "Delirium"Vad betyder "smutt"?  :?
Fint, gulligt, snällt, trevligt....

Delirium

Intressant. Är det som danskans smukt då månne?
Imperial Elegy
1914 Twilight in the East
Space Empires

Strv102r

"Smutt". Har inte hört det ordet på 10 år. På trupp var det mycket vanligt.
 :up:
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

silversixx

Citat från: "Strv102r""Smutt". Har inte hört det ordet på 10 år. På trupp var det mycket vanligt.
 :up:
Smutt på Trupp.
Det låter lite Tom of Finland...

jonjac

Nu känns det som om vi börjar glida från ämnet...

silversixx

Jag kan inte låta bli.
Men att "glida från ämnet" lär vi inte göra när det uppenbarligen finns en koppling mellan smutt, trupp och nu även gllidmedel.
Snart börjar referenserna till The Eagle i NY göras och då har nog den här tråden potential att vara en av årtiondets trådar!

Holmgren

Citat från: "jonjac"Det vore smutt om titeln på sidan kunde ändras från "Forum för www.krigsspel.se" till bara "krigsspel.se". Jag som kör många tabbar ser bara "Forum för ...".
Jag bollar i vanlig ordning över frågan till Tobias.
Det var inte bättre förr, det är nu det är sämre!

jonjac

Citat från: "Holmgren"
Citat från: "jonjac"Det vore smutt om titeln på sidan kunde ändras från "Forum för www.krigsspel.se" till bara "krigsspel.se". Jag som kör många tabbar ser bara "Forum för ...".
Jag bollar i vanlig ordning över frågan till Tobias.
...och i vanlig ordning så händer inte mycket mer. ;)

tobias

Fixat. Bättre sent än aldrig? ;)
/Tobias
Anpassa - Improvisera - Kringgå

pelle

:up: Ser mycket bättre ut bland mina tabbar här faktiskt. Fast oftast har jag så många att man ändå bara ser ikonen (och tror ALLTID att det är försäkringskassan, trots att de egentligen ser ganska olika ut).  :oops:

jonjac

Håller med, mycket bra. :)

Elias Nordling

Citeraoch tror ALLTID att det är försäkringskassan

Ja fan!
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"