Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_BigPapaBear

Battlestar Galactica

Startat av BigPapaBear, 19 januari 2009 kl. 13:43:50

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

Rydfalk

#45
Citat från: "Anders Fager"Är rädd för att du just gjort hela serien oseebar för mig.

YES!  :up:  :D  :up:

/Mikael
"Hoppas det regnar i sommar!"

A F

#46
I will go task check on your ass.

Rydfalk

#47
Sugen på brädspelet dock...

/Mikael
"Hoppas det regnar i sommar!"

Erik M

#48
Handhållen är korrekt.
Har ju precis avslutat både Stargate och Atlantis, var tvungen att ha något annat att inspirera med...
Nej, jag spelar inte hitler-bingo, dock före och efter. Och bredvid, utanför och under.

BigPapaBear

#49
Citat från: "Rydfalk"Köpte säsong två efter att ha uppenbarligen ha fått totalt hjärnsläpp och glömt vad jag tyckte om säsong ett  :?  

Finner hela temat med ett Sundsvall i rymden tillsammans med ett hangarfartyg som fullständigt bisarrt!

Då och då dyker kommunalfullmäktige upp i mystiska kläder omgivna av journalister från lokalradion. I senaste avsnittet jag såg vägrade OK/Q8, Coop och Maxi att leverera bensin och mat till hangarfartyget som gjort en militärkupp.

/Mikael

 :lol:  :lol:  :lol:

Jag vill hålla med om att antalet reportrar i den överlevande befolkningen var oförskämt stort. Som sagt: Miniserien + säsong ett. Innan det blir småkäbbel och mumbojumbo som inte för handlingen framåt.

Rydfalk

#50
Citat från: "BigPapaBear"Innan det blir småkäbbel och mumbojumbo som inte för handlingen framåt.

Jo, ett frustrerande antal småplottar som seeeeegar sig fram. Fast jag har kört Sopranos och West Wing på dvd:n i sommar så man är ju en smula bortskämd också...

/Mikael
"Hoppas det regnar i sommar!"

A F

#51
Se L Word. Massor av action.

Erik M

#52
Word!  8)
Nej, jag spelar inte hitler-bingo, dock före och efter. Och bredvid, utanför och under.

Snowfox

#53
>Jag tror väldigt mycket är en fråga om vad man läser in i vad någon annan skriver.

Håller med, att inkludera sarkasm och/eller ironi i inläggen är att be om att få bli idiotförklarad. Men sen har vi kategorin alla manliga skribenter som verkar ha fått hunden överkörd, ertappat hustrun med att vara otrogen och alla barnen bortrövade av pedofiler när de skriver sina inlägg. "It takes all kinds to make the world go 'round".
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.

BigPapaBear

#54
I genren 45-50-minuters serier finns det bara en kung:

Boston Legal!

totte30

#55
Citat från: "BigPapaBear"I genren 45-50-minuters serier finns det bara en kung:

Boston Legal!

Kungen é True Blood :up:

Thomas
Spelar:  Clash of Giants II

Rydfalk

#56
Citat från: "totte30"
Citat från: "BigPapaBear"I genren 45-50-minuters serier finns det bara en kung:

Boston Legal!

Kungen é True Blood :up:

Thomas

West Wing!
/Mikael
"Hoppas det regnar i sommar!"

Holmgren

#57
Då avbryter vi tuggandet om tv-serier och återgår till trådens ämne....
Det var inte bättre förr, det är nu det är sämre!

Snowfox

#58
Citat från: "Rydfalk"
Citat från: "totte30"
Citat från: "BigPapaBear"I genren 45-50-minuters serier finns det bara en kung:

Boston Legal!

Kungen é True Blood :up:

Thomas

West Wing!
/Mikael

Amen. Vita Huset är manlig tuppfäktning på Champions league nivå.  8)
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.