Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Replay av Compass Games Bitter End

Startat av Strv102r, 19 november 2009 kl. 07:01:31

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Snowfox

Ett stort tack för den excellenta framställningen, det är lätt att följa händelseförloppet under partiet.  :up:

Det enda som skulle kunna höja upp framställningen ytterligare är kommentarer från din motspelare kanske inom ramen för uppsummeringen av partiet.

Det är tur att speltillverkarna inte känner till hur bra reklam dina replays är för de spel ni spelar, i så fall skulle du säkert få ett ex av det mesta som ges ut för gerillamarknadsföring, vilket skulle leda till hjärtinfarkt för min plånbok.  :oops:
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.

Strv102r

Fotona tas kvickt som bara ögat för att inte fördröja spelandet och kvaliteten på tagen bild kollas inte förräns senare. Kameran medger bra bilder vilket nog framgått vid ett antal bilder. Begränsningen ligger i kartstorlek (större kartor är svårare att ta bra bilder på då jag håller kameran över huvudet för att få med allt), belysning (ofta lite sämre och blixten är avslagen för att inte få reflexer som förstör bilden) och avsaknad av stöd.

Om spelet... Jag tycker att det var spännande in i det sista och gick ofta och funderade över vad jag skulle göra. Tecken på ett bra spel tycker jag. Lite udda mekanismer som sagt. Det är inte alls otroligt att samma situation med ett annat system på samma skala (som TTT/Schwerpunkt)skulle vara ännu bättre.
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Elias Nordling

Vi får skramla till ett bordsstativ till kameran!
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Strv102r

Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.