Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Letar efter 2:a VK dokumentär

Startat av Tordan, 19 november 2009 kl. 10:51:05

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Tordan

Hola, jag läste nyligen någonstans en rekommendation för dokumentären The World at War. Någon som vet var den kan köpas? Jag har försökt leta runt lite men har gått på pumpen...
/Tord Hoppe

Klas Malmström

Citat från: "Tordan"Hola, jag läste nyligen någonstans en rekommendation för dokumentären The World at War. Någon som vet var den kan köpas? Jag har försökt leta runt lite men har gått på pumpen...

Ginza: http://www.ginza.se/Product/Product.asp ... ier=310780
Klas Malmström
Linköping

Tordan

Tack!
/Tord Hoppe

Organ

Ingick inte den även en av dessa kampanjer som expressen hade för en tid sedan (ni vet, lägg till en slant och få en film tillsammans med blaskan)? De kanske har kvar i lager.
"Here's somewhere I don't believe in shouted the kid and hometown c-c-crumbled to the ground."

Snowfox

Citat från: "Organ"Ingick inte den även en av dessa kampanjer som expressen hade för en tid sedan (ni vet, lägg till en slant och få en film tillsammans med blaskan)? De kanske har kvar i lager.

Nä, köp boxen, den är bra mycket billigare än att köpa Expressenutgåvan, åtminstone hos Discshop.
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.