Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Rise of the Roman Republic

Startat av butch, 20 juli 2005 kl. 16:42:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

butch

Någon som provat detta spel? Ser ju rätt intressant ut. Richard Berg kan han. Dessutom går ju spelet för nästan ingenting på auktioner runt på ebay.
"My Luftwaffe is invincible...And so now we turn to England. How long will this one last - two, three weeks?"
Hermann Goring - June 1940

Delirium

Jag var intresserad och köpte det direkt av GMT, men hann bara titta på det (såg snyggt ut) innan jag bytte bort det till Tommy mot hans fina exemplar av Europa Universalis. :)
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Elias Nordling

Jag har kört det. Kul, och inte så komplicerat som det verkar. Reglerna för romerska folkvalda är dock nästan otydbara, men om man improviserar går det bra ändå. Del 2, Carthage, är ju på g, och med det nya serieregler som lovar begriplig romersk politik.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

butch

Citat från: "Elias Nordling"Jag har kört det. Kul, och inte så komplicerat som det verkar. Reglerna för romerska folkvalda är dock nästan otydbara, men om man improviserar går det bra ändå. Del 2, Carthage, är ju på g, och med det nya serieregler som lovar begriplig romersk politik.

Ahh låter bra, skrev ut reglerna och började läsa dom.
"My Luftwaffe is invincible...And so now we turn to England. How long will this one last - two, three weeks?"
Hermann Goring - June 1940