Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Spelsamlingsångest...

Startat av Doomfarer, 19 januari 2010 kl. 11:12:58

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Doomfarer

Citat från: "EvilSpook"
Citat från: "Fredrik Hornegård"Å andra sidan är jag ju inte i den här hobbyn för ekonomisk vinning utan snarare för glamouren och hipfaktorn!  :wink:
Glöm inte brudarna!  :cry:

//EvilSpook

Som dessa?

:D
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

silversixx

Varför göra hårdrocksomslag när man kan jobba för Avalanche Press?

jonjac

Citat från: "Doomfarer"Återkommer nog med en försäljningslista. :)
...och då skickar du den till mig först så lägger jag sen upp den här på forumet, ok? ;)

Ärligt, auktion är helt klart roligast och "rättvisast". Det är mycket lätt att missa chansen till att köpa spel bara för att man inte ligger inloggad på krigsspel.se och gör reload hela tiden.

silversixx

Citat från: "jonjac"
...och då skickar du den till mig först så lägger jag sen upp den här på forumet, ok? ;)

Ärligt, auktion är helt klart roligast och "rättvisast". Det är mycket lätt att missa chansen till att köpa spel bara för att man inte ligger inloggad på krigsspel.se och gör reload hela tiden.
Bah, ta bort den enda glädjen man har här i livet när man vill att tiden ska gå på jobbet?!
 :twisted:

jonjac

Citat från: "silversixx"
Citat från: "jonjac"Ärligt, auktion är helt klart roligast och "rättvisast". Det är mycket lätt att missa chansen till att köpa spel bara för att man inte ligger inloggad på krigsspel.se och gör reload hela tiden.
Bah, ta bort den enda glädjen man har här i livet när man vill att tiden ska gå på jobbet?!
 :twisted:
Det är ju inget som hindrar dig från att göra reload iallafall.  :P

BigPapaBear

Citat från: "Fredrik Hornegård"Det är onekligen lättare att sälja spel än att byta fru

Det är den sortens resonemang som får folk att leva kvar i miserabla förhållanden...

Det finns 3½ MILJARDER brudar i världen. Hur många ex av ETO 1st edition finns det?  :wink:

Dessutom skulle vi få fler sköna skrönor till Greiderbaren!  :up:
En mycket bitter liten man.

EvilSpook

Jo man måste lära sig prioritera... Fru och barn är ju jättetrevligt om man har råd, tid och plats.

Vi kanske skulle skapa den "ack så universellt hatade tråden där man kan lägga upp foton på sin samling"?
(...eller kanske jämföra snopparna direkt?)  :shock:  

//EvilSpook

B_J_S

Citat från: "EvilSpook"Vi kanske skulle skapa den "ack så universellt hatade tråden där man kan lägga upp foton på sin samling"?//EvilSpook

Låter intressant.
Kan vi inte börja en ny tråd?
Alla måste väl ha hunnit skaffa mer spel sedan sista fotot  :lol:
//Jonas

Doomfarer

Paul H

Are you working dear
I lie and play on

Doomfarer

Citat från: "jonjac"

I aim to please.

Inte lätt att komma på ett bra sätt att auktionera utan att gå via ebay/Tradera. Hmm... Någon som har något bättre förslag hur man kan göra?
Paul H

Are you working dear
I lie and play on

jonjac

Låt folk svara på din spellista och uppdatera listan eftersom. Så mycket bud kanske det inte handlar om...

Doomfarer

Nu är man en bit under 300 spel igen  :cry:

Plats till nya fina spel i alla fall.
Paul H

Are you working dear
I lie and play on